حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۳۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش حزب الله سایبر صومعه‌سرا، همه هیئت ها، هیئتی ها، مداحان و منبری‌هایی که در این ایام در شهرستان صومعه‌سرا و حومه برنامه دارند می‌توانند برای انعکاس و اطلاع‌رسانی برای دسترسی هرچه بهتر مردم حزب الله صومعه‌سرا مشخصات مراسم خود را در قسمت نظرات یا تماس با ما ثبت نمایند.


مسجد امام حسین علیه السلام صومعه‌سرا

(ویژه برنامه احیای نیمه شعبان)

زمان: شنبه 1 خرداد از ساعت 23

مداحان: کربلایی مهدی اخوان - حاج محمود یوسف‌زاده


مسجد جامع صومعه‌سرا

هیأت امنا، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی انصارالمهدی(عج)

زمان: دهه اول محرم از جمعه 31 اردیبهشت بمدت سه شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشا

سخنرانان: حجت الاسلام شریفی - حجت الاسلام صدیق

مداحان: حاج مرتضی نعمتی - کربلایی وحید نفیسی - کربلایی رضا فتحی


ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان

(میدان اصلی(بسیج) شهرستان صومعه‌سرا)

زمان: شنبه 1 خرداد ساعت 21

سخنران: حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی

(امام جمعه شهرستان صومعه سرا)

مداح: حاج سینا پورمحسن


مسجد امام رضا علیه السلام، مسکن مهر صومعه‌سرا

زمان: جمعه 31 اردیبهشت ساعت 21

بهمراه سخنرانی و مولودی‌خوانی




http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۳
مکتب الشهداء

سی و سومین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله با سر مقاله‌ای از بیانات صریح رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان در خصوص نحوه مواجهه با آسیب های اجتماعی منتشر شد.
در این شماره هم چنین در گزارشی ویژه به مجاهدان و شهیدان افغانستانی مدافع حرم پرداخته شده  و از بیان رهبر انقلاب نقش ملت غیور افغانستان در مقاطع  مختلف انقلاب اسلامی بررسی شده است .
در این شماره همچنین تصویری کمتر دیده شده از حضور رهبر انقلاب در اوج بمباران شهر دزفول در دوران جنگ تحمیلی در کنار مردم این شهر منتشر شده است.
سی و سومین شماره هفته نامه خط حزب الله با افتخار به شهید محمد جهان آرا تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۳۶
مکتب الشهداء


سیدمحمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(علیه‌السلام) اظهار کرد: به مناسبت این روز پنج‌شنبه ساعت 9 شب اجرای موسیقی سنتی توسط گروه دلشدگان در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همین برنامه روز جمعه ساعت 17 عصر در سالن میرزا کوچک‌خان گوراب‌زرمیخ برگزار می‌گردد، افزود: تجلیل از جوانان نخبه و برتر، دیدار با خانواده معظم شهدا و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این روز است.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد امام زمان(عج)، گفت: 15 کانون فرهنگی، هنری مساجد این شهرستان اقدام به برگزاری جشن می‌کنند.

 

رزمگیر با بیان اینکه برخی از کانون‌های فرهنگی، هنری این شهرستان بسیار فعال هستند، تصریح کرد: از وجود این کانون‌ها می‌توان در راستای ترویج فرهنگ مهدویت، مهدی‌شناسی و مهدی‌یاوری بهره‌مند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد صومعه‌سرا  نیز ایستگاه صلواتی و پذیرایی از مردم در شب میلاد امام عصر (عج) برپا می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: همچنین جشن بزرگنیمه شعبان، میلاد امام عصر مهدی موعود(عج‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف) با حضور جمعی از عشاق امام زمان(عج) شنبه(1خرداد) ساعت 21 در میدان اصلی شهر برگزار می‌شود.

 

رزمگیر افزود: سخنرانی با محتوای شناخت امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف)، مولودی خوانی، اجرای نمایش توسط دنیای خنده، اجرای برنامه استند اپ کمدی و اهدای جوایز از برنامه‌های جشن بزرگ نیمه شعبان است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۴۳
مکتب الشهداء


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: شعبان ماه مبارکی است و آدب ویژه ای دارد که با عمل به آن از اجر معنوی برخوردار خواهیم شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در بقاع متبرکه این شهرستان، افزود: باید در این اعیاد مبارک ضمن استفاده بهینه از ظرفیت امامزادگان به عنوان پناهگاه معنوی مردم تلاش کرد تا این اعیاد به صورت شاخص و ویژه در بقاع متبرکه برگزار گردد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه ویژه برنامه‌ها و مراسمات اعیاد شعبانیه در 15 بقعه شاخص این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: سید عباس سیاه تن، سید محمدجان ضیابر، سیدذکی مناره بازار، سیدذکی سس مس، سید ابراهیم گوراب زرمیخ و عینعلی و زینعلی پشتیر گوراب زرمیخ از جمله بقاع میزبان این مراسمات هستند.

 

خادم‌شریف تصریح کرد: میرشمسعلی پشتیر، سید ابراهیم و سلیمان دهنده، سید عبدالله و سید ابراهیم کسما، سید سلیمان و حمزه نفوت، اقامهدی اقا و سیدجعفراقای صومعه‌سرا، سید حسین کلنگستان و میرقوام زیکسار از دیگر بقاع شاخص این شهرستان در برگزاری مراسمات اعیاد شعبانیه هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: سخنرانی در شب و روز میلاد ائمه(علیه‌السلام)، برپایی محفل انس با قرآن، ختم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج الله)، برپایی غرفه مشاوره وقف، برگزاری دعای کمیل در شب نیمه شعبان از جمله برنامه‌های اعیاد شعبانیه در شهرستان صومعه‌سرا است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: احیای شب نیمه شعبان، برگزاری برنامه ویژه استغاثه به امام زمان(عج)، پذیرایی و اطعام، برگزاری دعای ندبه در روز نیمه شعبان، مراسم مولودی خوانی و شعرخوانی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و اقامه نماز جماعت در شب و روز نیمه شعبان و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه است.

 

خادم‌شریف با دعوت از کلیه مردم شهرستان صومعه‌سرا برای حضور با شکوه در این مراسمات، افزود: برنامه‌های مذکور در سطح بقاع شاخص متنوع است و هر بقعه اقدام به برگزاری چند برنامه می‌کند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۰۶
مکتب الشهداء


حجت‌السالام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن شب و روز نیمه شعبان، 80 مسجد صومعه‌سرا میزبان برگزاری جشن یگانه منجی عالم بشریت هستند.

 

وی با بیان اینکه در این راستا 80 مبلغ و مبلغه به مساجد ،هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌ها اعزام می‌شود، افزود: سخنرانی‌های مبلغان حول محورهای تبیین جایگاه مهدویت، غیبت، انتظار، ظهور و بحث‌های مهدویت انجام می‌شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه برنامه‌ها به گونه‌ای برگزار می‌شود که توطئه‌های دشمنان در خصوص عرفان‌های نوظهور خنثی شود، گفت: برگزاری مراسم جشن اعیاد مذهبی، فرصت مناسبی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) و گسترش معارف دینی است.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه باید از اعیاد مذهبی در جهت جذب بیشتر جوانان به مساجد استفاده کرد، تصریح کرد: نیمه شعبان یکی از اعیاد بزرگ شیعیان است و برگزاری جشن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) یکی از سنت‌های حسنه‌ این روز بزرگ است.

 

وی با بیان اینکه جشن بزرگ منتظران ظهور در شب میلاد منجی عالم بشریت در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ساله این جشن در میدان اصلی این شهر برگزار می‌شود و با استقبال چشمگیر مردم روبه‌رو است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان فقط به برگزاری یک جشن نباید ختم شود، اظهار کرد: مومنان باید در راستای تحقق آرمان‌های مهدویت تلاش کنند تا یک جامعه‌ پویا و عدالت محور را رقم بزنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۳۸
مکتب الشهداء


‘محمدحسین صفارهرندی’ یکشنبه شب در همایش نفوذ فرهنگی در مسجد شهرک امام خمینی (ره) شهرستان صومعه سرا با بیان این مطلب، افزود: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ، گواهی بر اهمیت این مساله در نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان این که نفوذ شکل های مختلفی دارد، گفت : شکل قدیمی و سنتی آن در اوایل پیروزی انقلاب بود اما امروز، بحث نفوذ بسیار پیچیده و سخت شده است.
صفارهرندی استحکام نظام جمهوری اسلامی را مانعی در شکل گیری نفوذ سنتی دانست و افزود: فاجعه هفتم تیر، نمونه ای از نفوذ قدیمی بود و خواست دشمن، شکستن حد نصاب قانونی مجلس بود که در این بین، شخصیت های برجسته ای را از دست دادیم.
وی همچنین به شهادت رجایی و باهنر در شهریورماه سال ۶۰ اشاره کرد و گفت: این حرکت دشمن در دیگر کشورها با کودتا یا دگرگونی نظام همراه بوده اما در ایران، با آگاهی و بصیرت امام راحل و ملت، هدف دشمن برای آشوب محقق نشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نفوذ از راه نظامی را شکل دیگری از مساله کلان نفوذ برشمرد و اضافه کرد: دشمن با غافلگیری و نفوذ، به شکل نظامی وارد صحرای طبس شد اما با عنایت خداوند نفوذ در این مرحله ناکام ماند و سپس، با کمک به صدام و حمله به نظام نوپای اسلامی، شکل دیگری از نفوذ را در جنگ تحمیلی دنبال کرد که این بار هم، ناکام ماند.
وی ادامه داد: امروز با افتخار می توان گفت که تسلط و احاطه ما بر منطقه و مرزهای کشور به گونه ای است که ابرقدرت ها می دانند عملیات نظامی علیه جمهوری اسلامی موثر نخواهد بود.
وی گفت: شیوه جدید نفوذ، این بار مساله نفوذ در داخل نظام است و دشمن در تلاش است با نفوذ فرهنگی، ذهن جوانان را تسخیر کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ اقتدار کشور افزود: جنگ زمانی صورت می گیرد که دشمن از بی دفاع بودن ملتی مطلع شود و ما امروز از اقتدار خود در بیرون مرزها دفاع می کنیم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۱
مکتب الشهداء


حجت‌الاسلام رضا صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: نشست بصیرتی «نفوذ فرهنگی» با حضور صفارهرندی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه صفارهرندی جز تشخیص مصلحت نظام و در جریان دولت‌های مختلف و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی بوده است، افزود: برنامه‌ریزی شده که وی با موضوع «نفوذ فرهنگی» همایشی را در این شهرستان برگزار کند.

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: با توجه به هجمه فرهنگی که ضد فرهنگ دینی و اسلام است و به کشور ما وارد شده این نشست بصیرتی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی مربیان، سرگروه‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها در این نشست حضور خواهند یافت، تصریح کرد: این دست از افراد جزء قشر تاثیر گذار در جامعه و به خصوص حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند.

وی با بیان اینکه تبلیغات عمومی انجام شده و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: این همایش روز یکشنبه(26اردیبهشت) ساعت 18:30 عصر در مسجد امام خمینی(ره) شهرک امام(ره) صومعه‌سرا برگزار می‌گردد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۰
مکتب الشهداء


به گزارش حزب‌الله سایبر صومعه‌سرا، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهید مدافع حرم سعید مسافر با حضور خانواده محترم شهید، روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت بعد از فریضه عشا در مصلی مسجد جعفری صومعه سرا برگزار می‌گردد.
شایان ذکر است این مراسم باسخنرانی حجت الاسلام صدیق و با نوای حاج سینا پورمحسن برگزار خواهد شد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۵۶
مکتب الشهداء
سی‌و‌دومین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ماه مبارک شعبان و فرصت به‌خصوص این ماه برای جوانان منتشر شد.
سخن هفته این شماره خط حزب‌الله نیز با عنوان «زمانه اصلاح حکمرانان» به مخاطب شناسی تاکیدها و تذکرهای اخیر رهبر انقلاب در حوزه سبک زندگی جامعه پرداخته است.
سی‌و‌دومین شماره خط حزب الله نیز به شهیدان مظلوم مدافع حرم در خان‌طومان تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۱۹
مکتب الشهداء


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا عصر امروز(21اردیبهشت) در نشست با فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار کرد: از زمان هابیل و قابیل تا کنون همیشه دو گروه اسلام و کفر وجود داشت که در برابر هم بودند.

 

وی با بیان اینکه همیشه مظلومان جامعه و مومنان در برابر کفار ایستادگی کرده‌اند، افزود: بسیجیان پرچمدار مقابله با کفر جهانی هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: آن‌چیزی که امروز در برابر مکر دشمن ایجاد اصطحکاک و ایستادگی می‌کند، بسیجیان هستند که با رفتار خودشان مردم را نسبت به جامعه خوشبین می‌کنند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه بسیجیان با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح روستاها، ایجاد شور و نشاط می‌کنند، تصریح کرد: منویات مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد  توسط بسیجیان در جامعه ساری و جاری و به عنوان یک فرهنگ نهادینه می‌شود.

 

وی، بسیجیان را رزمنده‌های جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: اگر دیروز شهدا در جنگ سخت در مقابله با دشمن ایستادند امروز بسیجیان فرمانده هستند و باید بدانند که فرمانده پایگاه مصداق یک فرمانده تیپ و گردان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه با توجه به امکانات موجود کفه ترازو همچون هشت سال دفاع مقدس به طرف دشمن است، اظهار کرد: بسیجیان باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با داشتن اراده قوی، ایمان و اخلاص در عمل در این جنگ پیروز میدان شوند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه ذهن‌ها و قلب‌های مردم سرزمین عمل بسیجیان است، افزود: اگر بسیج دچار روزمرگی شود این انقلاب بایکوت خواهد شد.

 

وی، بسیجیان را سرباز رهبری دانست و گفت: بسیجیان باید از فرصتی که شهدا و جانبازان ومقام معظم رهبری برایشان ایجاد کرده، بهر‌مند شوند و با اخلاص و تقوا کارشان را ادامه دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه  صومعه‌سرا با بیان اینکه ابزار جنگ شناخته شده و باید در برابر دشمنان ایستادگی کرد، تصریح کرد: فرماندهی پایگاه‌های بسیج یک رسالت الهی است که بر دوش فرماندهان می‌باشد.

 

سرهنگ عاشوری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال 95 را به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و در این راستا رزمنده‌های جبهه‌های فرهنگی باید این نام را به فرهنگ تبدیل کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۹
مکتب الشهداء