حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا عصر امروز(25خرداد) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار کرد: یکی از دستورات دین نگاه کردن به غذا است که چه می‌خوریم و این امر در غیرت و بی غیرتی افراد اثر دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان این شهرستان متولیان امر حکومت اسلامی در صومعه‌سرا هستند، افزود: به فرموده خداوند زمانی که حکومتی اسلامی شد حاکمان آن حکومت وظایفی مختلفی از جمله اقامه نماز و آوردن مسلمانی در جامعه، اقامه ذکات، امر به معروف و نهی از منکر و... را بر عهده دارند.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: بنا بر غیرت دینی و وظیفه قانونی که خدا بر گردن مسئولان حکومت اسلامی گذاشته است باید امر را در جامعه گسترش و جلوی نهی گرفته شود.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه معضلات شهرستان باید توسط امر به معروف و نهی از منکر از بین برود، تصریح کرد: برخی از منکرات به گونه‌ای در جامعه رواج یافته که غربی است و کاملا احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی در سطح کشور همه‌گیر شده و اکنون دشمن در صدد است عریانی را در جامعه رواج دهد، خاطرنشان کرد: مسئولان به عنوان کارگزاران نظام باید غیرت دینی خود را نشان دهند و جلوی اینگونه رفتارهایی که خلاف شئونات اسلامی است را بگیرند.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: صومعه‌سرا شهری مذهبی است که تدین و مذهب مردم آن زبانزد عام و خاص است و نباید اجازه داد جو عمومی این شهرستان جریحه‌دار شود.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه با تذکر شدید برخی از مشکلات حل می‌شود، افزود: مسئولان باید دست در دست هم دهند تا نگذارند فرهنگ شنی غربی وارد این شهرستان شود.

درگیر کردن مردم در امر مهم امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

در ادامه حسن آقاجانی، شهردار صومعه‌سرا گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان کارمندان ادارات باید رعایت شئونات دینی را بیشتر از قبل کنند.

وی با بیان یانکه برخی از آرایشگاه‌های زنانه در صومعه‌سرا در حال ایجاد خلل هستند، تصریح کرد: عروس‌ها با وضع فجیهی از داخل آرایشگاه‌ها بیرون می‌آیند و سوار ماشین می‌شوند که باید جلوی این امر در شهرستان گرفته شود.

شهردار صومعه‌سرا با اشاره به فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی توسط همشهریان خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند با خرید کالاهای خارجی و قاچاق سبب تعطیلی کارخانجات ایرانی و بیکاری جوانان می‌شوند.

آقاجانی اظهار کرد: درگیر کردن مردم در امر مهم امر به معروف و نهی از منکر ضروری است و آنها باید وارد این صحنه شوند تا جامعه را به سمت جامعه دینی پیش ببرند.

در ادامه داوود توفیقی، شهردار گوراب زرمیخ افزود: در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سالن اجتماعات ارشاد اسلامی گوراب زرمیخ را تبدیل به سینما کرده‌اند و اولین فیلمی که در آنجا به اجرا درآمد شیار 143 بود که با استقبال فراوانی روبه‌رو شد.

وی گفت: در حال ساخت یک محتمع فرهنگی در پارک گوراب زرمیخ هستند که بسیجیان در آنجا به فعالیت می‌پردازند و با این کار جلوی ورود اراذل و اوباش به پارک گرفته می‌شود.

شهردار گوراب زرمیخ تصریح کرد: تمامی برنامه‌هایی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اجرا می‌شود با همکاری مسئولان امردر سالن اجتماعات ارشاد اسلامی گوراب زرمیخ هم برگزار می‌گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی