حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

طرح مفتاح الجنه در صومعه سرا اجرا می‌شود

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

حمید سالاری با تبریک هلول ماه مبارک رمضان گفت: طرح «مفتاح الجنه» در راستای احیای سنت علوی و ایجاد فرصت برای آشنایی بسیاری از مسئولان خیراندیش و نیکوکار با زندگی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز از تعداد ۸۶ خانواده تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بازدید و مسئولان از نزدیک با مسائل و مشکلات این خانواده‌ها آشنا شدند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا افزود: در راستای بازدید از خانواده های تحت پوشش ماه رمضان سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به خانواده ها مساعدت شد.

سالاری متذکر شد: با مشارکت مردم دراین طرح معنوی می توان خیلی از نیازهای نیازمندان را رفع کرد.

وی این طرح را پیرو سفارشات امام مبنی بر حشر و نشر با ایتام دانست و آن را موجب دلگرمی خانواده ها و لمس درد آنان از نزدیک برشمرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه سرا هدف از برگزاری طرح‌های ویژه ماه مبارک رمضان از سوی این نهاد را معرفی طرح ها و برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) با رویکرد توانمندسازی نیازمندان به ویژه در زمینه اشتغال، عمران و فرهنگی اعلام کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی