حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: امسال اکثر مساجد صومعه‌سرا نماز جماعت را حتی در یک وعده برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از یکصد مسجد صومعه‌سرا در ماه مبارک رمضان فعال است و نماز جماعت یومیه را برگزار می‌کنند، افزود: در این راستا هفتاد مبلغ و مبلغه به مساجد شهرستان اعزام شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: برای برگزاری احیای شب‌های قدر، ۴۰ مداح اهل بیت به مساجد، هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌های این شهرستان اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: روحانیون در مساجد بحث ترتیل خوانی و جزخوانی قرآن کریم را با حضور دسته جمعی مردم برگزار می‌کنند و پاسخگوی سوالات شرعی آنها می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: روحانیون برنامه‌های ماه مبارک رمضان را فقط به منبر ختم نمی‌کنند بلکه با بچه‌ها دور هم نشینی دارند و نکاتی را به صورت گفت‌وگو با آنها در میان می‌گذارند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولیت تبلیغ دینی برعهده متولیان فرهنگی جامعه است، اظهار کرد:  مبلغان باید از بستر آماده فعلی در ماه مبارک رمضان برای عموم مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بیشتر استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی