حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: ما به شهدا می‌بالیم که از همه چیز خود گذشتند تا به درجه زیبای شهادت نائل آیند.

وی با بیان اینکه ما باید از خون شهدا پاسداری کنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم، افزود: همزمان با شب قدر، اربعین سه شهید گمنام این شهرستان در جوار مزارشان در بوستان ابریشم برگزار می‌شود.

امام جمعه صومعه‌‌سرا گفت: مراسم پرفیض احیای شب قدر همزمان با شب اربعین شهدای گمنام در جوار مزار این عزیزان با حضور پرشور و ولایتمدار و مومن این شهرستان برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: مرثیه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و عزاداری مولای متقیان امام علی(علیه‌السلام) و طنین انداز شدن نجوای عاشقانه حاضران با پروردگار خود از ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در این شب است.

وی با بیان اینکه حاضران با توسل به ائمه اطهار(علیهم‌السلام) از درگاه قادر متعال عفو و توفیق بندگی را طلب می‌کنند، خاطرنشان کرد: مراسم ویژه شب قدر از ساعت ۲۳ با احیای این شب و مداحی و روضه خوانی برگزار می‌شود.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن و ماه ضیافت‌الله است و درهای رحمت و مغفرت خداوند بر روی بندگان باز است، اظهار کرد: اگر چه همه ثانیه‌ها و دقیقه‌ها و لحظه‌های این ماه عزیز پر خیر و برکت است، اما در این میان شب قدر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر شب‌زنده‌داری، خلوت با خداوند باری‌تعالی و استفاده از فیوضات و معنویات شب‌های قدر، افزود: لیالی قدر فرصتی عظیم برای بندگان خدا و به خصوص جوانان است که ارتباط بهتر و نزدیکتری با خداوند داشته باشند تا قلبشان از هرگونه آلودگی و گناه پاک شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی