حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اتحاد، پاسخ همیشگی ملت ایران مقابل دشمنان است

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۱ ق.ظ


حجت الاسلام اسماعیل صدیقی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان صومعه سرا افزود: شکست نظامی آمریکا در طبس، نشانگر این است که دشمن هرگز قابل اعتماد نیست و پاسخ همیشگی ملت ما ، مشت محکم و اتحاد و یکپار چگی در مقابل دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء روز افزون دفاعی و نظامی در مقابل دشمنان مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ادامه داد: مقاومت مظلومانه مردم یمن، ثمر داد و ایستادگی مقابل دشمن، درس بزرگی برای همه ماست.

امام جمعه شهرستان صومعه سرا اضافه کرد: آمریکا و عربستان در یمن، مردم بی دفاع را کشتند و نتوانستند به اهداف خود برسند و امروز، اغلب مناطق یمن در دست انصارالله است. 

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی این شهرستان اظهار کرد: انسان باید به طعامش نظر کند و حلال خورباشد.
وی با بیان اینکه فرد مومن باید در رزق و روزی خود دقت داشته باشد، افزود: انسان مومن از خوردن مال حرام خودداری می‌کند و حتی برای طعام شبهه‌ناک شک می‌نماید.
امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه انسان باید شکم خود را از حرام حفظ کند، گفت: خدا به کسانی که صبر پیشه کنند و گناه نکنند و جوانب حلال و حرام را رعایت نمایند جزای خیر عطا می‌کند.
حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: مال حرام هیچ‌گاه باقی نمی‌ماند و انسان باید دردسر آن را در دنیا و آخرت به جان بخرد و با حرام خواری دنیا و آخرت خود را خراب می‌کند.
وی بااشاره به فضائل ماه رجب، خاطرنشان کرد: ما باید از خداوند منان بخواهیم در این ماه مارا به خود نزدیک کند و حق شیعیان مظلوم را از مزدوران بگیرد.
امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه نهم رجب میلاد با سعادت امام جواد(علیه‌السلام) است، اظهار کرد: عالم محضر خداست و در محضر خدا نباید گناه کرد.
حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست نظامی آمریکا در طبس، افزود: شن‌ها ماموران الهی بودند که موجبات شکست مفتضحانه آمریکا را به وجود آورد و این خاطرات باید بازگو شود تا همه بدانند آمریکا تحت هیچ شرایطی مورد اعتماد نیست.
وی با بیان اینکه آمریکا به بهانه‌های واهی می‌خواهد ایران را به زانو درآورد، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای حمله نظامی به ایران می‌خواهد پیروز میدان باشد ولی پاسخ ملت ایران در برابر یاوه‌های آمریکا اتحاد و یکپارچگی است که کمک شایان توجه‌ای به کشور عزیزمان می‌کند.
امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: مقاومت مردم مظلوم یمن ثمر داد و در بیست و هفت روز که عربستان حملات ناجوانمردانه‌ای حدود 2هزارو 415 بار حمله تحت حمله طوفان قاطع با حمایت آمریکا و اسرائیل داشت نتوانست کاری از پیش ببرد و ملت بی‌دفاع یمن با مقاومت عربستان را به زانو در آوردند.
حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه آل سعود به مناطق غیر قانونی یمن حمله بردند و سه هزار نفر را در مساجد، اماکن مذهبی، بیمارستان‌ها و مدارس به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: از تعداد مذکور چهارصد نفر کودک بودند که بعد از جنایات اسرائیل در غزه این دومین جنایت کودک کشی در جهان بود.
وی با بیان اینکه یکی از اهداف آل سعود در این جنگ برگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن بود، اظهار کرد: این مرد فرار کرد و در یمن و عدن نیست و در بیاض عربستان زندگی می‌کند.
امام جمعه صومعه‌سرا از دیگر اهداف آل سعود نابودی انصارلله یمن بود که در این زمینه هم موفق نشدند، افزود: انصارلله توانست در این بین داخل خود را سامان دهد و 18 استان از بیست استان یمن در دست انصارالله است و توانستند افراد و تجهیزات خود را در کل کشور تسلط دهند.

حجت الاسلام صدیقی همچنین به هفته سلامت اشاره و بر ضرورت توجه همگان به شعار این هفته و اهتمام مسوولان به رسیدگی به مشکلات بخش های سلامت و درمان مردم تاکید کرد.

امروز به مناسبت هفته سلامت، بیش از 80 نفر از نمازگزاران به صورت رایگان ویزیت شدند.

ایمنی غذا ، از مزرعه تا سفره شعار بهداشتی امسال است.

دولت و ملت، همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت نیز شعار امسال هفته سلامت است.

اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت نامگذاری شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی