حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین منوچهر احمدی‌پور در نشست بصیرتی ماهواره و آسیب‌های آن که در ضیابر برگزار شد، با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست‌ها آگاهی‌بخشی خانواده‌ها و تبیین آسیب‌ها است، اظهار کرد: از ماهواره می‌توان به عنوان یک تکنولوژی به نحو مطلوب استفاده کرد و این درحالیست که بسیاری از افراد در حال استفاده نادرست از ماهواره هستند.

وی با تاکید بر فرهنگسازی استفاده صحیح از ماهواره افزود: تمام تمرکز برنامه‌های ماهواره‌ای بر روی خانواده‌ها بالاخص زنان است و در حال حاضر یکی از مشکلات قشر عظیمی از زنان جامعه، تاثیرپذیری از ماهواره و در نتیجه تغییر سبک زندگی اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور به آسیب‌های ناشی از ماهواره اشاره و خاطرنشان کرد: تغییر سبک زندگی، تجمل گرایی، زدودن حیاء و عفت، افزایش آمار طلاق و ایجاد اختلاف، افزایش فاصله طبقاتی فرهنگی، عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر، تشدید گسستهای فرهنگی، خشنونت از تاثیرات و اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای است.

وی گفت: دشمنان امروز بدنبال اختلاف افکنی در جامعه هستند و در هیچ کدام از برنامه‌های نمایشی ماهواره ازدواج و تشکیل خانواده تبلیغ نمی‌شود و شاهدیم که از هر پنج ازدواج یک طلاق رخ می‌دهد، خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی است و برای جامعه مطلوب باید کانون خانواده مستحکم باشد.

این کارشناس دینی متذکر شد: با مدیریت صحیح و دقت می‌توان از فروپاشی خانواده و مشکلات ناشی از آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمن به خانه‌ها راه یافته و  فرزندان همواره در معرض آسیب‌های فراوان شبکه‌های ماهواره‌ای قرار دارند، تصریح کرد: هدف برنامه‌های ماهواره‌ای فرزندان و جدایی از دین و فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور اضافه کرد: اثرات و تاثیرپذیری ماهواره بر روش زندگی، پوشش، گفتار، کردار و... به وضوح قابل مشاهده است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در پایان دین و احکام دین را تغییرناپذیر دانست و اظهار کرد: دشمنان در تلاشند تا سبک زندگی ایرانی-اسلامی و فرهنگ اصیل را تحت تاثیر قرار دهند که با تبعیت از دستورات الهی‌، ایمان و باور قوی می‌توان مانع از وصول به اهداف دشمنان شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی