حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


محمد فرداسماعیلی با تبریک هفته گرامیداشت معلم اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته معلم همایش بزرگ فرهنگیان تولمات در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این همایش از ۱۰ معلم نمونه، ۳۰ فرهنگی بازنشسته و معلمانی که بیماری صعب العلاج مبتلا شده اند تجلیل می‌شود، افزود: از تمام ظرفیت برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت مقام معلم بهره گیری خواهد شد.
رئیس آموزش و پرورش تولمات با بیان اینکه روز شهادت شهید مطهری مزین به نام روز معلم شده است، گفت: این امر وظیفه همه را در راستای تجلیل از مقام معلم سنگین تر می کند.
فرداسماعیلی با بیان اینکه روز معلم روز بزرگداشت بزرگ مردی است که برای صدور انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف تلاش زیادی کرده است، تصریح کرد: در این هفته سعی می‌شود سیره زندگی شهید مطهری در بین معلمان و دانش‌آموزان ترویج شود زیرا شهید مطهری بهترین الگوی عملی و علمی برای فرهنگیان است.
رئیس آموزش و پرورش تولمات خاطرنشان کرد: در هفته معلم دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، گلباران مزار شهدا، نشست های بصیرتی، نمایشگاه کتاب، برگزاری جشنواره غذا و … را در شهرستان تولمات برگزار می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی