حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

مراسم شهادت امام علی علیه السلام، دومین شب از لیالی قدر، اربعین شهدای گمنام و هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عبدالعظیم یکتا عربانی اولین امام جمعه ی فقید شهرستان صومعه سرا در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام فرنوش اقدامی، اظهار کرد: از خداوند منان می‌خواهیم در شب شهادت امام علی علیه‌السلام باران رحمت خویش را بر همه ما بباراند.
وی با بیان اینکه خدا آفرینش را با امام علی علیه‌السلام طراحی کرد، افزود: امشب شب نزول قرآن است که هر ساله اتفاق می‌افتد و قرآن صامت ظهور و قرآن ناطق که امام علی علیه‌السلام است غروب می‌کند.
امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه امشب شب دعاو استغفار است و باید از تمام وجود خدای خود را صدا و طلب آمرزش کنیم، گفت: امشب باید خود را در برابر قرآن قرار دهیم زیرا قران زنده است.
حجت‌الاسلام اقدامی با بیان اینکه امشب شب امام علی علیه‌السلام است، تصریح کرد: امشب اگر دستی خالیست از خداوند بخواهد مقداری از مهر علی علیه‌السلام را در دل شما قرار دهد.
وی با بیان اینکه امام علی علیه‌السلام معشوق فطری حق‌جویان است، خاطرنشان کرد: امشب شب امن و امان و واکسینه و بیمه کردن جوانان از شر دشمنان است.
امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه امام علی علیه‌السلام با همه انبیا مخفیانه بوده و با پیغمبر صلی‌الله علیه وآله ظاهر شده است، اظهار کرد: حضرت یونس را از دهان ماهی، ابراهیم خلیل‌الله را  از آتش نمرود و … را امیرالمومنین علیه السلام نجات داده است.
حجت‌الاسلام اقدامی افزود: این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدی‌ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، محبت را جایگزین ظلم و ستم کنیم و امشب در این راستا از خداوند و امام علی علیه السلام مدد بجوییم.
وی گفت: در شب‌های قدر مؤمنان سعی ‌کنند به نحوی سیم دل را به خداوند وصل کنند که در این زمینه دل‌های شکسته شده در عزای امیر‌المؤمنین علیه‌السلام زمینه‌ی راز و نیاز بهتر با خداوند را فراهم می‌کند.


برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید
















نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی