حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مراسم دومین شب قدر همزمان با سراسر کشور در صومعه‌سرا با حضور خیل جمعیت متدین و ولایتمدار  در پارک ابریشم در جوار مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
این مراسم از ساعت ۲۳ با قرائت قران آغاز شد و با خواندن دعای جوشن کبیر، سخنرانی و بر سرگرفتن قران و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی عاشقان علی‌بن ابی طالب علیه السلام به اتمام رسید.
حضور پرشور و گسترده جوانان و نوجوانان روزه دار صومعه‌سرایی در این مراسم معنوی نشان از اوج خلوص و بندگی داشت و جوانان نیز از خداوند متعال تقدیر شایسته برای خود خواستار شدند.
مردم متدین صومعه‌سرا در شب بیست و یکم رمضان قرآن‌ها را برسرشان گرفتند و با واسطه قرار دادن ائمه اطهار(علیه‌السلام) حاجات خویش را از خداوند منان طلب کردند.
مومنان در این شب با قرائت دعای جوشن کبیر و خواندن مکرر آیه ” سبحانک یا لا اله الا انت،الغوث الغوث خلصنا من النار یارب” و اقامه نماز مخصوص شب احیا و قرائت زیارت عاشورا از خداوند رحمان طلب آمرزش گناهانشان را کردند.
شیرین، یکی از حاضرین در مراسم گفت: خداوند فرصت بسیار خوبی را به نام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در اختیار بندگانش قرار داده است تا بندگان بتوانند از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند و امیدوارم امشب گناه همه مومنان بخشوده شود.
کمی آن طرف‌تر خانمی با طفل خردسالش در مراسم حضور داشت و دلیل حضورش را توسل به ائمه معصومین و طلب آمرزش گناهان خود از خدا عنوان کرد و افزود: امیدوارم که ما بتوانیم در این دهه آخر ماه رمضان و از این فرصت الهی و طلایی حداکثر استفاده را ببریم.
علی جوان ۲۶ ساله صومعه‌سرا در این راستا تصریح کرد: شب قدر شب دلدادگی با معبود است و  تقدیر و سرنوشت انسان در این شب پر فضیلت رقم خواهد خورد پس برای تقدیری شایسته و خداپسند باید تلاش نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی