حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در راستای مضرات ماهواره اظهار کرد: ماهواره که از آن به دجالواره یاد می‌شود معضلات فراوانی برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.

وی هدف شبکه‌های ماهواره‌ای را سست کردن بنیان خانواده‌ها دانست و افزود: این شبکه‌ها در صددند مردم ایران را از سنت و فرهنگشان دور و به فرهنگ غربی که دوری از والدین، ارتباطات نامشروع، بی‌احترامی و ... است نزدیک‌تر کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه جوانان، نوجوانان و فرزندان باید بدانند که در جامعه امروزی هیچ دوستی بهتر از پدر ومادر نیست، گفت: آنها باید تمام مشکلات و مسائل خود را با خانواده‌شان در میان بگذارند و از آنها راهنمایی بطلبند تا در زندگی ضرر نکنند.

امواج دجالواره بدون کنترل وارد خانواده‌های ایرانی شده است

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه امواج دجالواره بدون کنترل وارد خانواده‌های ایرانی شده و در حال فروپاشی نظام خانواده و گرفتن فرهنگ سنتی و اصیل ایرانی از خانواده‌هاست، تصریح کرد: این شبکه‌ها تا حدودی موفق شده‌اند ارزش‌های ایرانی اسلامی را از زندگی افراد حذف و ناهنجاری‌های مدنظر غرب را وارد خانواده‌ها کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی باید دغدغه فرهنگ جامعه را داشته باشند و برای جلوگیری از امواج نامطلوب شبکه‌های ماهواره‌ای بر جامعه ما، راهکارهای اصولی انتخاب کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه ماهواره نامحرمیست که بر ناموس و اخلاق چشم دارد، اظهار کرد: این وسیله سبب از بین بردن حرمت‌ها بین خانواده شده و زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌کند و افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه از بدترین پیامدهای دجالواره کمرنگ شدن عفاف و حجاب و حیا در جامعه است، افزود: خانواده‌ها باید بر نوع پوشش خود و فرزندانشان نسبت به هجمه‌های فرهنگی دشمنان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا برگ برنده را دست دشمنان اسلام ندهند.

وی با بیان اینکه غرب برای ترویج سکولاریسم به ویژه در بین شیعیان هزاران شبکه رادیویی و تلویزیونی تاسیس کرده است، گفت: در این راستا متولیان فرهنگی باید با تمام وجود دغدغه فرهنگی داشته و وارد صحنه شوند و با تشکیل قرارگاه فرهنگی عملیاتی عمل کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی