حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


نمایشگاه «سیمای عفاف و حجاب در آیینه بصیرت شهدا» با حضور امام جمعه، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته بانوان و جمعی از مسئولان شهرستان در در صومعه‌سرا افتتاح شد.

معظم علی‌پرست، مسئول کمیته بانوان صومعه‌سرا در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه مذکور به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در اداره ارشاد اسلامی سابق برپاشده است.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز از 8 تا 11 صبح و از 17 تا 20 عصر باز است و علاقه‌مندان می‌توانند از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

مسئول کمیته بانوان صومعه‌سرا با بیان اینکه محصولات فرهنگی، ملزومات حجاب و نقاشی‌هایی با مضمون عفاف و حجاب در نمایشگاه مورد بازدید و به عرضه گذاشته شده است، گفت: این نمایشگاه بعد از ماه مبارک رمضان به تفرجگاه پارک ابریشم صومعه‌سرا انتقال داده می‌شود.

علی‌پرست تصریح کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک ابریشم در سه غرفه برپا می‌شود که این نمایشگاه فقط در زمان شب برای بازدید خانواده‌ها باز است.

وی با بیان اینکه کمیته بانوان صومعه‌سرا بحث عفت را در این شهرستان دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: باید در شهرستان صومعه‌سرا عفت و پاکدامنی که مختص بانوی ایرانی است را در جامعه ترویج دهیم.

مسئول کمیته بانوان صومعه‌سرا با بیان اینکه پوشیدگی مختص دین اسلام  نیست، اظهار کرد: بحث حجاب در دوره‌های مختلف تاریخ ایران قبل از اسلام دیده می‌شود و برای فرهنگ ایرانی پوشیدگی مهم بوده است.

علی‌پرست افزود: همان طور که ما به دنبال این امر هستیم بانوان حجاب وعفت خود را در جامعه حفظ کنند، مردان هم باید حجاب خود را حفظ کنند و حجاب فقط به نوع پوشیدگی نیست بلکه جاب چشم، گفتار، اخلاق و... بر می‌گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی