حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


همزمان با روز ملی عفاف و حجاب نمایشگاه عفاف و حجاب با حضور فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های خواهران بسیجی در حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا افتتاح شد.

آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: از بین بردن حجاب عمومی و بی‌ارزش جلوه دادن حجاب در میان جوانان از اهداف اولیه دشمنان در جنگ نرم است که با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌توان نقشه دشمنان را نقش برآب کرد و در بصیرت افزایی جوانان و خانواده‌ها تاثیر بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 35 پوستر در راستای عفاف و حجاب به نمایش گذاشته شده است، افزود: اینگونه نمایشگاه‌ها در توسعه و ترویج فرهنگ و حجاب اسلامی تاثیر بسزایی در جامعه دارند.

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: حفظ حجاب در حراست و نگهداری از حریم خانه و خانواده و تأثیر آن در استحکام و استواری جامعه نقش مهمی دارد.

محمدی با بیان اینکه بانوان نقش مهمی در جامعه دارند و باید با حجاب و عفاف فاطمی در توسعه این امر مهم در جامعه کوشا باشند، تصریح کرد: زن باید جایگاه اصلی خود را حفظ کند به گونه‌ای که حضور او در جامعه موجب ایجاد مشکل نکند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت یک هفته در حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا برپا است و بازدید برای عموم بانوان از ساعت 8صبح تا 13 ظهر آزاد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی