حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا ظهر امروز ۲۵ تیر در جلسه ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر اظهار کرد: کار اصلی اجرای برگزاری نماز عید فطر بر عهده شهرداری است.

وی با بیان اینکه محل برگزاری نماز عید فطر جنب مسجد ولی عصر در خیابان امام خمینی(ره) است که امسال کمی جلوتر از سال گذاشته به دلیل ازدیاد جمعیت برگزار می‌شود، افزود: در صورت نامساعد بودن هوا، نماز در مساجد و مصلی جعفری برگزار می‌شود.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: نیروی انتظامی باید زمان برگزاری نماز عید فطر، خیابان امام خمینی را برای عبور و مرور وسایل نقلیه ببندد تا هیچ وسیله نقلیه‌ای در آن ساعت ورود به آن مکان نداشته باشد.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در پوشش خبری نماز عیدسعید فطر حائز اهمیت است، تصریح کرد: نماز عید فطر رأس ساعت 8 صبح آغاز می‌شود.

در ادامه حسن آقاجانی، شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه از امشب شست و شو و نظافت خیابان امام خمینی که محل برگزاری نماز عیدفطر است، در دست اجرا می‌باشد، خاطرنشان کرد: سعی می‌شود به وسیله گونی سطح خیابان پوشیده شود تا اقامه نماز برای شرکت کنندگان به سهولت انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدای استان گیلان در فصل زمستان، اظهار کرد: این شهرستان دارای 528 شهید است که باید برای هر یک از این شهدا یک تابلو ساخته شود و فقط در سطح شهرستان صومعه‌سرا نصب گردد.

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای  ساخت تابلوهای شهدا بالغ بر 150 میلیون تومان است، افزود: سه تندیس باید برای  سه سردار سرافراز شهرستان ساخته شود که اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن 27 میلیون تومان می‌باشد.

در ادامه جلسه، هر یک از حاضرین به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای برپایی هر چه باشکوهتر نماز عید سعید فطر در صومعه‌سرا، پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی