حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: نماز عید فطر صبح روز عید در 200 مسجد شهری و روستایی این شهرستان با حضور مردم برگزار می گردد.
وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر به امامت امام جمعه صومعه‌سرا به صورت محوری در خیابان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، افزود: مابقی مساجد شهرستان در راستای اقامه نماز عید سعید فطر فعال هستند.
رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم به پاس یک ماه روزه داری با حضور در نماز عید سعید فطر بندگی خود را در آستان خداوند ابراز می کنند، گفت: برگزاری با شکوه نماز عید سعید فطر نشان از وحدت، همدلی و همزبانی بین مردم است که در این روز این صحنه و وحدت را به جهانیان نشان خواهیم داد.
حجت‌الاسلام احمدی‌پور خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری نماز عید فطر در روستاها با همکاری ائمه جماعات و مبلغین اعزامی فراهم شده است.
وی با بیان اینکه خداوند در این روز باب رحمت و مغفرت را بر روی بندگان خویش می‎گشاید و همه باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند،، تصریح کرد: عید فطر روزعروج به عرش اعلی و نمادی از پرواز انسان به ملکوت معنویت است.
رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: قرائت دعای عید فطر، اقامه نماز عید از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در زمان برگزاری نماز عید سعید فطر است.
حجت‌الاسلام احمدی‌پور اظهار کرد: از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه صومعه‌سرا دعوت می‌شود در نماز باشکوه عید سعید فطر حضور حداکثری داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی