حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

شکوه برگزاری نماز عید فطر در صومعه‌سرا

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ


صبح امروز(27تیر) نماز باشکوه عید فطر با حضور گسترده مردم در تکایا، مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان اقامه شد.
همزمان با روز اول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، مردم این شهرستان با سر زدن آفتاب پس از پوشیدن لباس‌های تازه راهی عیدگاه و مصلی‌ها شدندو در وحدتی کم‌نظیر نماز عید فطر را اقامه کردند.
مردم صومعه‌سرا پس از یک ماه روزه گرفتن عید فطر را جشن گرفتند و خدا را شاکر هستند که توانستند ماه مبارک رمضان را با سربلندی به پایان برسانند.
حضور مردم در برپایی نماز با شکوه روز عید فطر مثال زدنی و قابل تحسین بود و از هر قشری برای اقامه نماز به مصلی آمده بودند.
در آیین  باشکوه نماز عید فطر، روزه داران ضمن مناجات با معبود خود، از او خواستند تا عبادات آنان در ماه ضیافت الله را به کرم و لطف خویش بپذیرد.
در حاشیه برگزاری نماز عید فطر، صندوق‌های زکات فطره در جنب مصلی و مساجد شهری و روستایی استقرار داشتند تا زکات فطره مردم را جمع‌آوری کنند.
کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا امسال نیز همچون سال‌های گذشته زکات فطریه را با محوریت مساجد و بر اساس احکام شرعی جمع‌‌آوری می‌کنند.
امسال کمیته امداد با 17 پایگاه ثابت در میادین و مساجد شهری و روستایی صومعه‌سرا آماده جمع‌اوری زکات فطره مردم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی