حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ظهر امروز(7اردیبهشت) در جلسه برنامه ریزی اعتکاف در دفتر امام جمعه این شهرستان با تبریک پیشاپیش ایام ولادت حضرت علی(علیه‌السلام) اظهار کرد: ایام اعتکاف یکی از بهترین ایام عمر معتکفین است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم به حضرت ابراهیم و اسماعیل دستور می‌دهد مساجد ما را برای معتکفین آماده کنید، افزود: این امر یک افتخاریست که خداوند به مسئولان عنایت کرده حال که نمی‌توانند در اعتکاف شرکت کنند لااقل فضا و مسجد را برای معتکفین آماده کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۴مسجد افتخار برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را دارند، گفت: باید برای هیئت امنا و ائمه جماعات این چهارده مسجد افتخاری باشد که از بین ۲۵۰ مسجد شهرستان مساجد مذکور برای اعتکاف اعلام آمادگی کردند.

احمدی‌پور با بیان اینکه هدف این است که هر سال مراسم اعتکاف بهتر از سال‌های گذشته برگزار گردد، تصریح کرد: مساجدی که دارای ائمه جماعات است انتظار می‌رود معتکفین را تحت لوای خود قرار دهند و تفقد کنند.

وی با بیان اینکه امسال کار ویژه ای برای ائمه جماعات مساجدی که اعتکاف برگزار می‌کنند انجام شده، خاطرنشان کرد: برای ائمه جماعات بسته فرهنگی همراه با کتاب و نرم افزار آماده شده است که اگر بسته فرهنگی را مطالعه کنند و ببیننند به راحتی می‌توانند مدیریت اعتکاف را در دست بگیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: اعمال و احکام اعتکاف در این پکیج آمده است و این امر برای اولین بار در این دوره پنج ساله اعتکاف در شهرستان انجام شده است.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور افزود: مانند سال گذشته همراه با ورود معتکفین به مساجد پکیج فرهنگی به آنها اهدا می‌شود و هنگام خروج از اعتکاف هم برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که از جمله آن قرعه کشی بین معتکفین و اهدای جوایز نفیس است.

وی با بیان اینکه اگر یک معتکف دلش بشکند و دعایی کند قطعا وضعیت شهرستان تغییر می‌کند، گفت: سال گذشته مساجد شهرستان صومعه‌سرا میزبان ششصد معتکف بودند و در استان حرف اول را در این راستا می‌زنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه اعتکاف شهرستان باید روی آنتن باشد، تصریح کرد: انتظار می‌رود که اعتکاف شهرستان به صورت مستند در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و در صدا و سیما نمایش داده شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی