حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اعتکاف از رویش‌هایش نظام مقدس جمهوری اسلامی است

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ


حجت‌الاسلام اسماعیلی صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا ظهر امروز(7اردیبهشت) در جلسه برنامه‌ریزی مراسم معنوی اعتکاف در بین هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد اظهار کرد: هر سال با برنامه‌ریزی‌های دقیق و درست اعتکاف شایسته‌تری در شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین اعتکاف با عده‌ای اندک در قم برگزار می‌شد، افزود:خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این سنت حسنه هر سال رو به افزایش است و مشتاقان بسیاری دارد.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: اعتکاف یکی از رویش‌هایش نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سال به سال به تعداد معتکفین افزوده‌تر می‌گردد و همه دغدغه ثبت‌نام در مساجد را دارند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه استقبال جوانان تحصیلکرده برای حضور در مراسم اعتکاف جای شکر دارد، گفت: اعتکاف از نظر معنویت باید سال به سال بهتر شود و خروجی‌های خوبی از این مراسم معنوی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه بعد از اتمام اعتکاف جوانان باید بهره بیشتری از معنویات ببرند و در مساجد حضور پررنگ‌تر داشته باشند، تصریح کرد: همه باید با همکاری هم در راستای ارتقای مسائل معنوی و اعتکاف تلاش نماییم.

وی با بیان اینکه ائمه جماعت باید با مهر و محبت جوانان و نوجوانان را به عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص نماز جماعت سوق دهند، خاطرنشان کرد: امروز در مساجد مختلف شهرمان اقامه نماز جماعت می‌شود و مسجد باز است و فرصت‌هایی که به واسطه اعتکاف برای مسئولان فرهنگی فراهم شده باید با همکاری هم با نیت‌های خیر جوانان را جذب مساجد کنیم.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: ما به هر طریقی که به معنویات ضربه نزند و سبب ارتقای آن شود باید جوانان را به مسائل دینی و مذهبی و مساجد جذب کنیم تا در این دنیایی که دشمن جوانان ما را هدف قرار داده که آنها را از معنویت دور کند موفق ظاهر شویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی