حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حمید سالاری عصر امروز در حاشیه اعزام مددجویان سرپرست خانوار زن کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس اظهار کرد: 40 بانوی سرپرست خانوار صومعه‌سرایی به مشهدالرضا (ع) اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این بانوان با کمک خیران شهرستان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف شدند، افزود: تمام هزینه‌های سفر این عزیزان توسط خیران صومعه‌سرا تامین شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی صومعه‌سرا با اشاره به سفر زائران مددجو با یک دستگاه اتوبوس، گفت: سفر این زائران 6 روزه است و بانوان گرامی می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی سفر بهره‌مند شوند.

وی با قدردانی از کمک خیران خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیران خوب شهرستان صومعه‌سرا دیگر مددجویان را نیز به چنین سفر‌های زیارتی و سیاحتی اعزام کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام محبوب‌ترین عمل و بهترین اقدام ازدواج و مساعدت مالی در این زمینه است، یادآور شد: سال گذشته 349 مورد کمک هزینه جهیزیه به مبلغ بیش از 2 میلیارد و 679 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد اعطا شده است.

وی یادآور شد: این میزان اعتبار از منابع امدادی به مددجویان نوعروس و تازه‌داماد زیر پوشش کمیته امداد صومعه‌سرا داده شده است.

به گفته این مسئول نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی صومعه‌سرا با گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه در زمینه‌های زندگی زناشویی، خانوادگی، اعتقادی، اجتماعی و بهداشت روانی و فردی به خانه بخت می‌روند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی