حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه هر سال همایش بزرگداشت امامزادگان این شهرستان با محوریت یک امامزاده برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال همزمان با پنج ذی‌القعده همایش بزرگداشت امامزادگان در آستان مقدس آقاسیدعباس سیاه تن تولم‎‌شهر برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به نامگذاری روز پنجم ذی القعده با نام تکریم و بزرگداشت امامزادگان، افزود: امامزادگان در واقع سدهای محکم و استواری هستند تا بتوانند مردم را در برابر هجمه‌های فرهنگی در هر دوران حفظ کنند.

رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه‌سرا گفت: احترام و اعتقاد مردم به خصوص مردم ولایی این شهرستان به امامزادگان توصیف ناپذیر است و اکثر برنامه‌های دینی و مذهبی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

خادم شریف با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، باید رویه‌ای ایجاد شود تا بقاع متبرکه به قطب فرهنگی جامعه تبدیل شود و مردم بیش از این انس بیشتری با امامزادگان داشته باشند.

ویعلت نامیدن روزی به نام بزرگداشت امامزادگان را فرصتی برای الگوپذیری از آنان دانست و خاطرنشان کرد: امامزادگان برای اینکه بتوانند معارف اسلامی را بین مردم گسترش دهند به جای جای دنیا هجرت می‌کردند و ما مدیون آنها هستیم و باید در زندگی خود آنها را الگو قرار دهیم تا از گمراهی و ضلالت نجات یابیم.

رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: با برگزاری چنین همایش‌هایی جایگاه و مقام والای امامزادگان به مردم بیش از گذشته شناسانده می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی