حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا امروز، 25 مرداد در جشن میلاد حضرت معصومه(س) ویژه بانوان که در مصلی شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های فاطمه معصومه(س)، اظهار کرد: ولایت‌پذیری، ولایت‌مداری، ایمان قوی، عصمت و طهارت از ویژگی‌های بارز ایشان است.

وی پاکدامنی و عفت را از دیگر ویژگی‌های حضرت معصومه(س) دانست و افزود: این حضرت دارای مقام رفیعی نزد خداوند بوده و مراجع بزرگوار نیز ارزش بی حد و حصری برای ایشان قائل هستند؛ چرا که ایشان حقیقتا معصوم بوده است.

حجت‌الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: این حضرت همواره منشا خیر، برکات و کرامات هستند و حرم مطهرشان در قم به محل عبادت تبدیل شده است.

امام جمعه صومعه‌سرا در پایان بر حضور بانوان با حجاب و عفیف در سطح جامعه تاکید و عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بهترین الگو و اسوه برای دختران و زنان جامعه است و حضور بانوان باحجاب در جامعه نشان‌دهنده عفت و الگوگیری از ائمه معصومین(ع) است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی