حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صومعه سرا اعلام کرد: همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان صومعه سرایی به صورت رایگان ویزیت می شوند.

فرزاد محسنی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ویزیت رایگان خانواده های محترم شهدا و آزادگان به طور همزمان در تمام مراکز بهداشت شهرستان صومعه سرا انجام می شود.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از معضلات بهداشتی در شهرستان صومعه سرا مصدومیت های ناشی از گازگرفتگی توسط سگ های ولگرد است تصریح کرد: گازگرفتگی توسط سگ های ولگرد در بسیاری از موارد منجر به بیماری هاری می شود که خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته با کاهش موارد گازگرفتگی سگ در سطح شهرستان روبه رو بودیم.

محسنی با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای جمع آوری سگ های ولگرد از سطح شهر گفت: هرچند میزان گاز کرفتگی نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما تعداد ۱۵۵ مورد مصدومیت در سال جاری، ضرورت کنترل و جمع آوری سگ های ولگرد توسط شهرداری را بیش از پیش می کند.

محسنی در ادامه به تعداد ۲ هزار و ۱۷۸ مورد نظارت و بازرسی از ۲هزار و ۲۶۷ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سه ماهه نخست سال اشاره و اعلام کرد: در این بازرسی ها یک واحد نانوایی متخلف به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی با حکم قضاییی پلمپ شد.

وی با اشاره به فصل تابستان و حضور مسافران در استان گیلان و شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شبکه بهداشت و درمان نظارت و بازرسی بر اماکن عمومی و مراکز بین راهی است که از ۲۳ مورد مرکز بین راهی ۵۲ مورد بازرسی و نظارت انجام شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی