حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


بهزاد روانپاک، مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 اظهار کرد: اردوهای طرح هجرت 10 روزه دانش‌آموزی در صومعه‌سرا در حال برگزاری  است.
وی با بیان اینکه 80 دانش‌آموز در این اردو حضور دارند، افزود: همه دانش‌آموزان پسر و در مقطع تحصیلی دبیرستان هستند.
مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا با بیان اینکه 6 مدرسه در دستور کار طرح هجرت است، گفت: مدرسه شهید خداپرست تنیان تاکنون به اتمام رسیده است و مابقی مدارس در دست اجرا می‌باشد.
روانپاک با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: حضور دانش‌آموزان در انجام کارهای گروهی و بالا بردن روحیه مشارکت و مسئولیت‌پذیری آنان با برگزاری این طرح‌ها محقق می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی از قبیل تشکیل حلقات صالحین، برگزاری صبحگاه، کلاس‌های قرآن، مسابقات ورزشی و اردو و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح برگزار می‌شود و تاثیرگذاری فرهنگی زیادی دارد.مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرااظهار کرد: مرمت و بهسازی مدارس، رنگ آمیزی، دیوارنویسی، تعمیر میز و صندلی، رنگ آمیزی و خط کشی زمین محوطه حیاط مدارس از جمله کارهایی است که دانش‌آموزان در مدارس مناطق محروم انجام می‌دهند.

 
حضور 20 بسیجی صومعه‌سرایی در اردوی جهادی شهدای خشکروبار

روانپاک با اشاره به آغاز اردوی جهادی هفت روزه این شهرستان افزود: 20 بسیجی محلات در اردوی جهادی شهدای خشکروبار حضور دارند.
وی با بیان اینکه بسیجیان در این منطقه مسکن محروم روستای خشکروبار را می‌سازند، گفت: تا کنون سربندی و حلب زنی این مسکن محروم به اتمام رسیده است.
مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا تصریح کرد: ویزیت رایگان از مردم این منطقه از دیگر برنامه‌های طرح اردوهای جهادی است.
روانپاک با بیان اینکه فعالیت‌های بسیاری را در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی تا کنون انجام داده‌اند، تصریح کرد:حضور بسیجیان و جوانان در مناطق محروم باعث می‌شود که آنها با روحیه جمعی آشنا و با دورشدن از محیط شهری با مشکلات و محرومیت‌های نقاط مختلف آشنا گردند و بتوانند روحیه خدمت‌رسانی را در خود تقویت کنند.

 

برگزاری 30 کلاس افزایش موالید در صومعه‌سرا

وی خاطرنشان کرد: برای کل شهرستان صومعه‌سرا باید 30 کلاس افزایش موالید برگزار شود که 15 کلاس در تابستان و 15 کلاس در زمستان برگزار می‌گردد.
مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا اظهار کرد: با تفاهم نامه‌ای که با مرکز بهداشت و درمان صومعه‌سرا امضا شده با استفاده از ظرفیت حوزه‌های مقاومت محلات کلاس‌ها برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی