حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا در سال ۱۳۸۸ با همت امام جمعه، نماینده و فرماندار وقت و با مساعدت مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در شهرستان صومعه‌سرا افتتاح شد.

از زمانی که اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در این شهرستان مستقر شده برنامه‌های اجرایی در این شهرستان انسجام خوبی گرفته است و با وجود عمر خدمتی کوتاه، در استان جز ادارات اول تا سوم شناخته شده است.

در طی این سالها دفتر تبلیغات اسلامی با وجود فعالیت بسیار ارزشمند خود در مکانی اجاره ای که مستقر است توانسته با سایر بخشهای فرهنگی و علمی همچون دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و… ارتباط برقرار نماید و بر این اساس پیشبرد خوبی در راستای اهداف خود داشته است.

همکاری با سایر ارگانها در اجرای همایش ها و مراسمات و بزرگداشتها از قبیل دفتر امام جمعه، فرمانداری، سپاه پاسداران، دانشگاهها، بنیاد شهید، آموزش پرورش، کمیته امداد، ارشاد اسلامی و… از دیگر عملکردهای مثبت تبلیغات اسلامی صومعه سرا است.

قبل از سال ۸۸ هیچ هیئت مذهبی در صومعه سرا به ثبت نرسیده بود ولی از زمانی که اداره تبلیغات اسلامی در صومعه سرا مستقر شد به همت رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان مساجد و هیئت های مذهبی و همچنین برگزاری انتخابات شورای هیئت های مذهبی شهرستان ساماندهی شده است.

سازماندهی و اعزام مبلغین و مبلغات به مساجد و مناطق محروم، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، برگزاری مراسمات در مناسبتهای دینی و مذهبی، تولید و توزیع برشور و بسته های فرهنگی و اجتماعی در مراسماتی از قبیل اعتکاف، عیدغدیر، اربعین از جمله برنامه های تبلیغات اسلامی صومعه سرا در طی این ۶ سال فعالیت بوده است.

برای مشاهده‌ی گوشه ای از فعالیت های زیاد و مستمر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا به اینجا مراجعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی