حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام ولی عادلی، در همایش استانی بزرگداشت امامزادگان در بقعه میرعباس سیاه تن اظهار کرد: اوقاف با داشتن مردمانی پر تلاش در جنگ فرهنگی پای کار آمده و به عنوان سرباز آماده به خدمت ولایت در این جنگ نرم نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه امامزادگان سفیران ارزشمندی برای استان گیلان و سراسر ایران هستند، افزود: مردم ایران و به تبع گیلان محبت اهل بیت و سادات را در دل دارند و در این راستا با روی گشاده از این امامزادگان استقبال می کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: کریم از امامزادگان ترویج فضائل و مناقب اهل بیت‌(علیه‌السلام) در راستای تقویت بنیه دینی، مذهبی در آحاد جامعه و تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب فرهنگی از جمله اهداف برگزاری همایش تکریم امامزادگان است.

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه امامزادگان مظهر تبعیت از ولایت هستند، تصریح کرد: باید در وجود خود به برکت امامزادگان، بصیرت ولایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر قاری قرآن در کشور باید داشته باشیم ، خاطرنشان کرد:  پایان سال ۹۴ سهمیه گیلان تربیت بیش از ۳۲ هزار نفر حافظ قرآنی است و این امر امسال محقق می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر اینکه امر قرآنی مهم‌ترین ابزار در جبهه فرهنگی و در مقابل دشمن است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس سلاحی کارسازتر از ایمان نبود.

حجت الاسلام عادلی با اشاره به انتخابات در اواخر امسال، افزود: هیئت امنا از فضای بقعه برای تبلیغات جریان سیاسی خاصی استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه اگر هیئت امنایی برای یک کاندیدای خاصی تبلیغ نماید حکم هیئت امنای وی لغو می شود، گفت: از اعتبارات بقاع متبرکه حق ندارند در جهت تامین جلسات جریانات سیاسی استفاده شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: در سال ۹۳، در مجموع چهار میلیارد تومان برای اوقاف استان اعتبار امده بود که ۲۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به مساجد و اماکن مذهبی صومعه سرا اختصاص یافت.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی