حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 21 شهید کارمند صومعه‌سرا با حضور جمعی از مسئولان اجرایی این شهرستان در مصلی نماز جمعه با سخنرانی دکتر حسین اسماعیل‌پور، فرماندار این شهرستان برگزار شد.

حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا در این مراسم با بیان اینکه یادواره‌ها مرور خاطرات و برگ زدن تاریخ و گذر زمان با برش‌های عرضی و طولی تاریخ است، اظهار کرد: در چنین روزی در مجلس شورای اسلامی راس ساعت 15 عصر، رئیس جمهور و نخست وزیر به دست افرادی که مجلس را بمب‌گذاری کرده‌بودند به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بعد از هر انقلابی نخبگان آن کشور به دست کینه توزان و دشمنان انقلاب به شهادت رسیدند، افزود: کشتن نیروهای ارزشی و اصلی بعد از انقلابات، کینه‌ها و عقده ‌گشایی‌های افرادی است که به نوعی از گذشته نابسامان قبل از انقلاب‌ها سود می‌بردند.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه این قسمت کینه‌ها در انقلاب اسلامی ایران بیشترین نمود را پیدا کرد، گفت: همه افرادی که با روحانیون و انقلاب اسلامی مشکل داشتند بعد از انقلاب خود را نشان دادند.

اسماعیل‌پور، جهانی شدن را اصل اول و آخر معاملات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: 29هزار و 725 شبکه رادیویی و 10 هزار شبکه تلویزیونی و ماهواره‌ای در جهان وجود دارد که جهان تشیع از این تعداد فقط 137 شبکه تلویزیون را در دست دارند که می‌توانند تبلیغات خود را در اختیار مخاطبان قرار دهند و سهم ما در این راستا بسیار کم است.

وی با بیان اینکه 95درصد سرمایه‌های مملکت در دست 6 تا 8 کشور صنعتی است، خاطرنشان کرد: در حوزه امنیت اوضاع جهانی ما مطلوب نیست.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما بحث افراطی‌گری است، اظهار کرد: رواج مصرف گرایی موضوعی است که امروزه تمام اقتصاد، سیاست و فرهنگ دست به دست هم داده‌اند تا در نظام جهانی به هم برسند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه در بسیاری از مصرف‌ها، مصرف ما از مصرف جهانی بالاتر است و گاه دو برابر مصرف جهانی می‌شود، افزود: بحران دوم در مصرف گرایی رواج ابتذال در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است که کاهش حساسیت‌های مذهبی و رواج بی‌خیالی مذهبی و رواج ایده‌های شیطان‌پرستی در همین راستا به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه در عرصه جهانی، جمهوری اسلامی بر اندیشه انتقال فکر و تبادل دانش روی آورده است، گفت: برای رسیدن به یک توسعه پایدار باید درک صحیح از سخنان مقام معظم رهبری داشته باشیم.

در ادامه مراسم حاج امین اسماعیل‌زاده، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) به نوحه‌خوانی در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا پرداخت.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی