حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۶۰۰ صومعه سرایی در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند

يكشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک ولادت امام علی(علیه‌السلام) اظهار کرد: ۶۰۰نفر در مراسم معنوی اعتکاف این شهرستان شرکت کرده‌اند که در چهارده مسجد صومعه‌سرا معتکف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در مراسم معنوی اعتکاف حضور بانوان همیشه پررنگ‌تر است، افزود: در مراسم امسال هم تعداد بانوان بیشتر از آقایان است و ۳۵۰ نفر از این معتکفین را بانوان تشکیل می دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه به همه معتکفین شهرستان هنگام ورود به مساجد بسته فرهنگی اهدا شده است، گفت: بعد از اتمام اعتکاف بین معتکفین قرعه‌کشی انجام و جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد:۱۲۰ مبلغ و مبلغه در این ایام به مساجد شهرستان اعزام می‌شوند و به سوالات شرعی معتکفین پاسخ می‌دهند و همچنین برنامه‌های معنوی بسیاری مانند نماز جماعت، قرائت ادعیه و زیارات مخصوصه، نشست‌های معرفتی و بصیرتی و ... برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای اندیشیدن و تعقل، فراهم آوردن زمینه توبه و بازگشت و  فراهم شدن فرصت برای نیایش، نماز و تلاوت قرآن از فواید اعتکاف است.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه امیدوار است این آیین معنوی با قوت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار گردد، اظهار کرد: انتظار می‌رود معتکفین بعد از بازگشت از اعتکاف همه اجتماع را از معنویتی که در این سه روز کسب کرده‌اند بهره‌مند کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی