حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: فرهنگ وقف باید در جامعه افزایش پیدا کند و تبلیغ این فرهنگ بر عهده تک تک افراد جامعه است.

وی افزود: برگزاری همایش طرح مهر تحصیلی در راستای اجرای امینانه‌ نیات واقفان‌ مرتبط با دانش‌آموزان نیازمند و منویات و مطالبات جدی مقام معظم رهبری در زمینه وقف است.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه در همایش طرح «مهرتحصیلی» به ۱۵ دانش‌آموز مستحق که در دو رده تحصیلی ابتدایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند کمک شد، گفت: همچنین مسابقه کتابخوانی بین این دانش‌آموزان برگزار شد که فرصت پاسخگویی به سوالات این کتاب تا پایان آبان است.

خادم‌شریف با بیان اینکه بسته آموزشی شامل کیف، کتاب، دفتر و در کل لوازم التحریر مورد نیاز به دانش‌آموزان بی بضاعت تخصیص یافت تصریح کرد: این طرح از محل اعتبار دو موقوفه حاج صالح نویدی در کسما و سید ابراهیم گوراب‌زرمیخ برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اجرا شد.

وی با بیان اینکه بخشی از هزینه طرح مهر تحصیلی از درآمد موقوفات واقفان‌ خیر‌اندیش تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان‌های گذشته و حال واقفان‌ خیر‌اندیش همواره موقو‌فاتی را در زمینه کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد در نظر گرفته‌اند.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: گسترش و فرهنگ سازی وقف را باید از سطح مدارس ابتدایی آغاز کنیم تا با نهادینه شدن امور وقف در بین دانش آموزان، این سنت حسنه در بین جامعه و خانواده ها رشد کند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی