حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


صبح امروز(1مهر) همزمان با سراسر کشور زنگ بازگشایی مدارس به صورت نمادین با حضور مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان در دبیرستان نرجس صومعه‌سرا به صدا در آمد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در این مراسم ضمن تبریک بازگشائی مدارس و هفته دفاع مقدس یاد دلاورمردی‌ها و رشادت‌های جوانان کشور اسلامی را گرامی داشت و اظهار کرد: اگر چه روز عرفه در جوامع روایی عید نامگذاری نشده اما این روز از عیدهای بزرگ است.

وی با بیان اینکه کسی که در شب قدر آمرزید نشده فقط با حضور در صحرای عرفات بخشیده می‌شود، افزود: روز عرفه روز شناخت خداوند باری تعالی است.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز روز ادامه علم‌آموزی دانش‌آموزان است، گفت: انسان باید به دنبال علم رود و علمش را با حلم همراه کند تا عقلش زیاد شود.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: در روایت وارد شده اگر کسی غنای بدون علم قلب بدون حسادت می‌خواهد که دینش حفظ شود با سوز و ناله از خداوند بخواهد که عقلش را زیاد کند.

وی خاطرنشان کرد: انسان اشرف مخلوقات است و با عقل کارهای خود را باید انجام دهد تا به خدا نزدیک شود و غنا پیدا کند و به جایی برسد که جز خدا چیزی نبیند.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: علم مقدمه این معناست و باید در راستای ارتقای مسائل معنوی همه کوشا باشند و قدم بردارند.

در ادامه علیرضا خصوصی، مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس افزود: بار دیگر فصل روشن مهر از راه رسید و دروزاه‌های علم و بینش به روی دانش‌آموزان گشوده شد.

وی با بیان اینکه فصل بهار با ماه فروردین آغاز می‌شود و طبیعت سب مایه آرامش خاطر انسان است، گفت: مهرماه هم یادآور شور و شعف و کوشش همه پرورندگان بینش و آموزندگان دانش است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: برای اعتلای کشور نیاز به آموزش و پرورش و علم و معرفت است و این امر جز با معلمانی فرهیخته و دانش‌آموزانی که از خود مایه می‌گذارند موثر نمی‌شود.

خصوصی خاطرنشان کرد: کتاب و کتب‌خوانی و دوستی کودکان با کتاب باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود تا همه احترام به علم‌ را سرلوحه کارهای خود کنند.

در ادامه مسعود رهنما، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به سخنرانی در راستای بازگشایی مدارس پرداخت و زنگ مهرو مقاومت با دستان مادر شهید شهیدزاده به صدا در آمد.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی