حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه سرا با اشاره به فاجعه ای که در سزمین منا عربستان سعودی رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه تعداد زیادی از زائران بیت الله الحرام کشته و بسیاری نیز مجروح شده‌اند که این رویداد قلب تمام مسلمانان ام از شیعه و سنی را در سراسر عالم درد آورد.

وی با اشاره به آمار بالای کشته شدگان ایرانی در رویداد تاثربرانگیز منا، افزود: دستگاه قضایی ایران باید وارد عمل شود و اعلام جرم کند، نباید به آسانی از کنار این بی درایتی آل‌سعود گذشت، این واقعه هولناک، اتفاق کوچکی نیست بلکه در مسیر اهداف دشمنان اسلام قرار دارد.

حجت‌الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه مسلمانان جهان باید چاره‌ای برای اداره مناسک حج بیندیشند، تصریح کرد: مسئولین برخی از کشورها اعلام نظرکردند، باید شورایی از کشورهای اسلامی تشکیل شود تا مناسک حج را مدیریت کنند، سکوت سازمان کنفرانس اسلامی توجیهی ندارد، این کنفرانس برای نظارت بر کشورهای اسلامی تشکیل می‌شود که این فاجعه فرصت مهمی برای ورود جدی به این موضوع است.

وی بی کفایتی خادمین حرمین شریفین را باعث بوجود آمدن این مصیبت بزرگ بر کشورهای اسلامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری فرمود «دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در برابر این حادثه بزرگ بپذیرد و به لوازم آن به قاعده حق و انصاف عمل کند».

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه بی‌شک عروج عارفانه این عزیزان ناشی از ضعف مدیریت حکومت آل‌سعود بر عربستان است، تاکید کرد: بدون تردید شهادت مظلومانه این حجاج همچون انتفاضه‌ای پایه‌های کاخ متزلزل آنان را ویران خواهد ساخت.

حجت الاسلام صدیقی با تأکید براینکه حاکمان آل سعود، بی تدبیری خود را در موسم حج چندبار به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: این فاجعه خونبار نشان داد که رژیم آل سعود به هیچ یک از تعهدات اخلاقی و عرفی خود در صیانت از جان حاجیان حرم امن الهی پایبند نیست.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی