حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام علی افسرده، مسئول ستاد زکات صومعه‌سرا با اشاره به زکات جمع‌آوری شده در شش ماه نخست امسال در این شهرستان اظهار کرد: تاکنون 349 میلیون تومان زکات مستحبی در این شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه زکات در دو بخش زکات فطریه و مستحبی است، افزود: زکات در قالب وجه نقد و کالا به نیازمندان شهرستان صومعه‌سرا پرداخت شده است.

مسئول ستاد زکات صومعه‌سرا با بیان اینکه تاکنون تنها 40 درصد زکات‌های پیش‌بینی شده جمع‌آوری شده است، گفت: انتظار می‌رود تا پایان سال جمع‌آوری زکات بیشتر از این شود و تا 700میلیون تومان افزایش یابد.

حجت‌الاسلام افسرده با بیان اینکه مودیان زکات آمادگی خود را برای پرداخت زکات به دبیرخانه زکات اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: مودیان شامل کارخانه‌های برنجکوبی، کشاورزان، مرغداران، پرورش دهندگان ماهی گرم‌آبی و سردآبی هستند.

وی با بیان اینکه سایر مودیان در قالب مصالح ساختمانی برای احداث مسکن مددجویی زکات خود را پرداخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری پنج مسکن مددجویی به بهره‌برداری می‌رسد.

مسئول ستاد زکات صومعه‌سرا اظهار کرد: مساکن مددجویی که احداث آن شروع شده بیش از 80 درصد پیشرفت فیزکی دارد که در سال جاری به مددجویان تحویل داده می‌شود.

حجت‌الاسلام افسرده افزود: در ماه محرم تمام مساجد شهرستان توسط مبلغین و هیئت امنای مسجد در راستای ترویج فرهنگ زکات تبلیغ می‌کنند تا زکات برنج در آن مساجد جمع‌آوری و بین نیازمندان همان منطقه توزیع شود.

وی گفت: در ماه محرم تعداد 40 نفر از مبلغان زکات که در منابر حضور می‌یابند به تبلیغ زکات مستحبی می‌پردازند و کشاورزان و مودیان زکات را تشویق به پرداخت زکات می‌ کنند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی