حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


جلسه شورای فرهنگ عمومی صومعه سرا با موضوع عاشورا و خرافه پرستی، در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام صدیقی، امام جمعه صومعه سرا در این جلسه گفت: امروزه تأثیر قیام عاشورا بر حرکت های حق طلبانه جوامع اسلامی؛ خصوصاً جمهوری اسلامی ایران که کانون توجه جوامع و کشورهای دیگر است، بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه تبیین فلسفه عاشورا از جنبه های سیاسی و فرهنگی بایستی بیشتر در دستور کار قرار گیرد، افزود: بدین وسیله نسل حاضر تنها راه نجات از سیطره فرهنگ غرب و فرقه گرایی و عرفان های کاذب را در همین فرهنگ جستجو خواهند نمود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی صومعه سرا اظهار کرد: دسته ها و حرکت های عمومی خودجوش که به عشق حضرت اباعبدالله (ع) در ماه محرم فضای معنوی خاصی در جامعه حاکم می کنند، نمادی از شعور و آگاهی اسلامی است که هر ساله در این ماه روحیه انقلابی خود را در این گونه محافل با درس گرفتن از مکتب اسلام و با مرور قیام عاشورا تقویت می نمایند.
حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: این امر باعث می شود تا استکبار و معاندین اسلام و انقلاب به ناکامی خود از جلوگیری ترویج فرهنگ ناب اسلامی در منطقه و دنیا واقف شوند.
هیأت های عزاداری بدون مجوز جمع آوری شوند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا نیز در این جلسه؛ در راستای پاسداشت فرهنگ عاشورایی از شورای تأمین شهرستان خواست تا نسبت به جمع آوری، هدایت و معرفی هیأت های بدون مجوز و غیررسمی قبل از شروع دهه اول ماه محرم که آبشخور آنها فرهنگ غربی و اسلام انگلیسی است اقدام و اهتمام نماید.
سید محمود رزمگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا نیز در این جلسه تأکید کرد: با توجه به وجود فرهنگ بد خرافه یا شیطان پرستی لازم است که صداوسیما با دقت بیشتر هنگام پخش برنامه های تصویری از پخش کارتون، فیلم و... که نماد یک چشم دارند جلوگیری نماید.
دبیر شورای فرهنگ عمومی صومعه سرا از رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواست با دعوت کردن از اساتید متخصص حوزه و دانشگاه به جهت درست و تخصصی بیان نمودن عاشورای حسین علیه السلام و فرهنگ اسلامی در مساجد و هیأت های مذهبی اقدام نموده تا بعضاً نوجوان و جوانانی که بد راهنمایی شده اند در پاسداشت قیام عاشور، به اصل موضوع عاشورا و فرهنگ اسلام ناب محمدی واقف شوند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی