حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در صومعه‌سرا

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ق.ظ


رضا سلیمی، رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا با تبریک هفته ملی کودک اظهار کرد: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی توسط جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح دست‌های مهربان به مناسبت هفته ملی کودک افزود: در این طرح با نصب چادر در مراکز پیش دبستانی و مهدکودک‌ها اسباب بازی‌های سالم کودکان جمع آوری شده و به کودکان نیازمند اهدا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا با بیان اینکه در هفته ملی کودک بازدید از موزه شهر با همکاری میراث فرهنگی برگزار می‌شود که کودکان به صورت رایگان از این موزه بازدید می‌کنند گفت: در موزه شهر با نصب چادر هلال احمر و قرار دادن وسایل نقاشی و اسباب بازی، کودکان به بازی و نقاشی خواهند پرداخت.

سلیمی انجام مانور نمایشی «کودک، ایمنی و سلامت» را دومین برنامه محوری هفته ملی کودک اعلام و تصریح کرد: با هدف حفظ سلامت کودکان در زلزله، مانور نمایشی نیز در یکی از روزهای این هفته در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی همیار کانون غنچه‌های هلال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مانور با هدف آموزش پناه گیری و یادگیری خروج ایمن در زمان زلزله اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری راهپیمایی نمادین توسط کودکان با در دست داشتن پلاکاردها و بادکنک با شعار مرتبط با حقوق کودکان از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته ملی کودک است.

رئیس جمعیت هلال احمر صومعه‌سرا اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا دارای 220 غنچه هلال است که در اکثر مراسمات این نهاد حضور پررنگ دارند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی