حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


اردشیر آقاجانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا امروز، 14 مهر در همایش «پلیس، امنیت و اصناف» که  به مناسبت هفته انتظامی در مجتمع فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا برگزار شد،با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای همزبانی میان مردم و پلیس است،اظهار کرد: شعار محوری امسال هفته ناجا «اقتدار پلیس، همدلی،همزبانی و امنیت و آسایش است».

وی با اشاره بر اینکه اقتدار پلیس همواره توام با رأفت و مهربانی است،افزود:ضریب اقتدار پلیس با مشارکت و همکاری مردم افزایش می‌یابد و همگان باید در برقراری امنیت و آسایش در جامعه مشارکت داشته باشند.

آقاجانی خاطرنشان کرد:اقتدار نرم به معنای عدم اقتدار سخت نمی‌باشد؛چرا که پلیس مقتدرانه با قانون‌شکنان و متخلفین نظم،امنیت و آسایش برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا هفته ناجا را فرصت مناسبی برای ارائه قابلیت‌ها و تعامل متقابل با مردم و سازمان‌ها دانست و عنوان کرد:برقراری امنیت در جامعه حاصل فرآیند دو سویه است،تولید امنیت در جامعه بر عهده کلیه نهادها، سازمان‌ها و آحاد مردم و حفظ آن را نیروی انتظامی عهده‌دار است.

وی پیشگیری اجتماعی را مقدم بر اقدامات انتظامی خواند و ادامه داد:عدم ثبات امنیت در جامعه سبب می‌شود ثبات اقتصادی و فعالیت‌های اقتصادی و... با مشکل مواجه شوند.

آقاجانی با بیان اینکه با نصب دوربین‌ها در مغازه،اماکن عمومی و... می‌توان از وقوع سرقت پیشگیری کرد،گفت:حوادثی  مانند سرقت، آدم‌ربایی و کیف‌قاپی‌ها در شهرستان از دوربین‌های مداربسته نصب شده در داخل مغازه کشف شده است؛ لذا توصیه می‌شود اصناف بحث نصب دوربین‌ها را در راس امور قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت پلیس حاصل مشارکت مردم،دستگاه‌ها و نهادها است، ابراز کرد: همفکری با جامعه در راستای برقراری نظم یکی از اهداف ناجا است و انتظارست همکاری‌های شهروندان بیش از گذشته تداوم داشته باشد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی برشمرد و افزود:دغدغه امروز پلیس توسعه آموزش‌های همگانی،خانوارها و در نتیجه ارتقای سطح امنیت اجتماعی است. امنیت یافتنی نیست بلکه ساختنی است و تک تک افراد،نهادها و سازمان‌ها در آن نقشی اساسی دارند.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار نتیجه حضور و مشارکت مردم در جامعه است،عنوان کرد:بر کسی پوشیده نیست که گوهر گرانبهای امنیت در میهن اسلامی، زمانی خواهد درخشید که ثبات و آرامش ایران را با شرایط  نابسامان فعلی منطقه و جنگ‌افروزی رژیم‌های دست‌نشانده استکبار جهانی و حکام بی‌کفایت برخی از کشورهای منطقه که از تامین ابتدایی‌ترین امور کشور خود عاجزند، مقایسه کنیم.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان حادثه دلخراش و مصیبت‌بار منا، اظهار کرد: جان‌باختن عده زیادی از حجاج بیت‌الله الحرام و عزادار شدن ملل مسلمان تنها نمونه کوچکی از بی‌کفایتی‌های آل سعود است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی