حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر عنوان کرد:از طریق هنر می‌توان ارتباط مؤثری با دیگران برقرار کرد و آن را برای ایجاد همدلی، نظم و انسجام و تربیت عاطفی، اخلاقی و اجتماعی افراد به کار برد.
رزمگیر با بیان اینکه هنر موجب بروز تمایلات، افکار، احساسات و تجارب فردی و جمعی می‌شود، افزود: زبان هنر، اصلی‌ترین، اصیل‌ترین، خالص‌ترین و رساترین زبان‌هاست که به کمک آن می‌توان افراد جوامع را به سوی پیشرفت و تعالی سوق داد.
وی ادامه داد: هنر زبان عشق و عشق آغاز شناخت خویش و خداست، عجیب‌تر اینکه شناخت خدا نیز اوج قله عشق است؛ پس کمال آدمی با عشق است.
رزمگیر با اشاره به اینکه زندگی بدون هنر بسیار بی‌روح و کسل کننده است، خاطرنشان کرد: نقش هنر در زندگی این است که به مردم امید و نشاط می‌دهد علاوه براینکه «زندگی با صفا» را به او نشان می‌دهد دوست داشتن زندگی را به انسان می‌فهماند... .
وی هنر را شکننده سدهای میان اعضای خانواده، ملل و قبایل خواند و گفت: وقتی هنرمندان با خلق یک اثر، اندیشه ها را تحت تاثیر و دچار تغییر و تحول می کنند؛ پس وظیفه سنگینی در انسجام خانواده ها دارند.
این مسوول فرهنگی با بیان اینکه والدین می توانند تأثیرات مثبت بر نگرش فرزندان خود بر انتخاب هنر داشته باشند، گفت: هرکس می تواند با ترویج ارزش و قداست هنر در کانون خانواده، فرزندان خود را به سمت هنر اصیل ایرانی تشویق کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا به آسیب های که بنیان خانواده را تهدید می کند، اشاره و تصریح کرد: عمده هدف ما با توجه به نیاز جامعه اسلامی، امیدآفرینی است که هنرمندان با قلم، شعر، دوربین و یا هر وسیله ای که دارند، می توانند نقش بسزایی در این زمینه داشته باشند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی