حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش شهرستان صومعه سرا روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن آغازین آموزش قرآن، ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی بیان کرد : این برنامه به عنوان یک طرح به منظور آشنایی دانش آموزان با مفاهیم قرآنی از طریق داستان و مثل اجرا می شود.

حاج آقا اسدی از مدرسین قرآن شهرستان در این مراسم  تربیت دینی و قرآنی را یکی از مهم ترین مطالبات و تاکیدات مقام معظم رهبری در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: درراستای منویات مقام معظم رهبری مربیان قرآنی باید در جهت روخوانی و روان خوانی صحیح دانش آموزان تلاش کنند.

وی گفت: آموزش قرآن به کودکان باید توام با حلاوت و شیرینی باشد تا آنها بتوانند این آموزش ها را به خوبی فرا گیرند و در زندگی استفاده کنند.

نامدار کارشناس آموزش ابتدایی در این مراسم گفت: جشن آغاز آموزش قرآن به دانش آموزان پایه اول ابتدایی هر ساله همزمان با روز جهانی کودک در مدارس شهرستان صومعه سرا و در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: دوران ابتدایی بهترین زمان برای انس دانش آموزان با قرآن کریم است؛ لذا برگزاری هرچه باشکوه تر این جشن، خاطرات شیرین و به یاد ماندنی از کتاب آسمانی در ذهن دانش آموزان به جای می گذارد.

وی هدف اصلی از برگزاری جشن شکوفه های قرآن در پایه اول ابتدایی را ایجاد خاطره خوش و شیرین از اولین روز یادگیری قرآن کریم و ایجاد انگیزه لازم برای فراگیری قرآن در طول سال تحصیلی عنوان کرد.

به گفته وی، یکهزار و 300 دانش آموز صومعه سرایی در 86 مدرسه ابتدایی، آغاز آموزش قرآن کریم را جشن گرفتند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی