حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا گفت: همواره باید در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی و ارتقای آگاهی دینی افراد تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین منوچهر احمدی پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا، با تسلیت فرارسیدن ایام محرم اظهار کرد: محرم فرصتی مناسب برای روشن ساختن اهداف قیام عاشورا است.

وی با بیان اینکه ماه های محرم و صفر فرصتی مناسب جهت تبلیغ دین و معارف الهی است، افزود: باید همواره در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی و ارتقای آگاهی دینی افراد تلاش کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: محرم ماه احیاء دین است، هماهنگونه که امام راحل(ره) فرمودند: «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است».

وی با بیان اینکه ماه های محرم و صفر افراد را در برابر آسیب ها و ناهنجاری ها بیمه می کند، تصریح کرد: تجمع و مراسمات این ایام بالاترین و بهترین جنگ نرم ما در برابر دشمنان است و این در حالی است که دشمن از طرق مختلف سعی در ایجاد شبهه و ضربه زدن به اسلام را دارد.

این کارشناس مذهبی به برگزاری جلسات با هیأت امنای مساجد، هیأت های مذهبی، روحانیون، دهیاران، شوراهای شهر و روستا و... اشاره کرد و ادامه داد: این نشست‌ها و هماهنگی‌ها برای بهتر برگزار شدن محافل و مراسمات ماه محرم انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا در پایان به اعزام مبلغین بومی و غیر بومی در سطح شهرستان اشاره و اظهار کرد: روستاها و مناطق محروم در اولویت اعزام مبلغ قرار دارند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی