حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) اظهار کرد: همایش «احلی‌من‌العسل» با حضور نوجوانان حسینی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی، بقعه سیدمحمدجان ضیابر، سیدابراهیم گوراب‌زرمیخ، میرقوام زیکسار، سیدجعفرآقا و آقا مهدی‌آقا در صومعه‌سرا را میزبان برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: همایش «احلی‌من‌العسل» با همکاری آموزش‌و پرورش در سطح بقاع مذکور برگزار می‌گردد.

 

رئیس اوقاف و امورخیریه صومعه‌سرا گفت: همایش «احلی‌من‌العسل» روز سه شنبه( 28 مهر ) مصادف با ششم محرم‌الحرام ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در این شهرستان هم برگزار می‌شود.

 

خادم‌شریف با اشاره به اینکه از آنجا که ما برای کسانی که در عاشورا نقش مهمی ایفا کرده‌اند، مراسم‌های مختلفی برگزار می‌کنیم از جمله همایش شیرخوارگان حسینی جهت گرامیداشت حضرت علی‌اصغر(علیه‌السلام)، تصریح کرد: چند سالی است که به‌همت سازمان اوقاف همایشی ویژه نوجوانان تحت عنوان «احلی من‌العسل» در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سوگواره «احلی من العسل» در واقع پاسخی است که حضرت قاسم بن الحسن(علیه‌السلام) در شب عاشورا به عموی بزرگوارش، حضرت سیدالشهدا(علیه‌السلام) که پرسیدند: مرگ در نزد تو چگونه است، در جواب گفت: مرگ در نزد من شیرین‌تر از عسل (احلی من العسل) است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: عمق و پهنای دید این نوجوان 13 ساله، به نوعی نشان دهنده مکتب اهل بیت(علیه‌السلام) و نوع نگاهشان به مرگ و زندگی است و اینکه اگر مرگ در راه خدا در راستای رسیدن به مقام قرب الی الله باشد، پس این نوع مرگ، بسیار شیرین است و می‌تواند به تعبیری «شیرین تر از عسل» هم باشد.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی