حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


به گزارش حزب الله سایبر صومعه سرا، همزمان با فرارسیدن ماه محرم در پنجمین روز این ماه هیأت سوگواری اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا همچون سال‌های گذشته اقدام به برگزاری هیأت سینه زنی از محل دانشکده به مقصد مصلای نمازجمعه‌ی شهرستان نمود.

مقداد خصوصی رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزاکوچک صومعه‌سرا گفت: ترویج فرهنگ عاشورای و حسینی در تمام ابعاد دانشجویی از جمله فردی و اجتماعی و چه در مباحث سیاسی باید نهادینه شود.
وی اظهار داشت: امام حسین علیه السلام برای دین قیام کرد و امر به معروف و نهی از منکر، احیاء سنت پیامبر اکرم(ص) و… از دیگر اهداف بزرگ امام حسین علیه السلام بود بنابراین تنها راه نجات ارزش‌ها و ادامه راه شهدا، احیاء امربه‌ معروف و نهی از منکراست.


وی با اشاره به اینکه دانشجویان شیعه و سنی این دانشکده با وحدت و همدلی مسیر ورودی دانشگاه تا مصلای نمازجمعه را سینه‌زنی و عزاداری کردند اظهار داشت: دانشجویان شیعه و سنی نشان دادند عشق به امام حسین علیه السلام و اهل بیت علیهم السلام در قلوب مسلمین به وجود آمده که هرگز خاموش شدنی نیست.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی