حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مراسم یکصد ساله روز سوم امام حسین علیه السلام در طاهرگوراب با حضور انبوه مشتاقان و علاقمندان آقا ابا عبدلله الحسین علیه‌السلام در حال برگزاری است.

 

در این مراسم که هر ساله با حضور پرشور مردم از سراسر کشور در طاهرگوراب برگزار می‌شود نوحه سرایی، ذکر مصیبت و تعزیه واقعه عاشورا و یاران باوفایش توسط تعزیه گردان‌ها اجرا می‌شود.

 

کاروان نمادین اسرای کربلا که صحنه‌های بی بدیلی از واقعه اسرای کربلا را به معرض نمایش می‌گذارد در طول مسیر مورد استقبال مشتاقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار می‌گیرد.

 

سرتاسر خیابان مملو از پرچم‌های عزاداری سیاه و سرخ امام حسین علیه‌السلام بود و مردم به عزاداری مشغول هستند و مداحان و واعظان به ذکر مصیبت می‌پردازند.

 

ازدحام جمعیت در خیابان‌های طاهرگوراب که پذیرای دسته‌های عزاداری هستند، به حدی است که عبور عابران را نیز دشوار کرده ونیز هر لحظه به حضور عزاداران خاندان نبوت افزوده می‌شود.

 

بسیاری از عاشقان خاندان عصمت و طهارت با برپا کردن سفره‌های اطعام از عزاداران حسینی در ظهر امروز پذیرایی می‌کنند و درهای منازلشان به روی عزادارن حسینی باز است.

 

همچنین امروز مردم ولایت‌مدار صومعه‌سرا و نقاط مختلف این شهرستان با حضور در مراسم سوم امام حسین علیه السلام و با به حرکت درآوردن دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی در خیابان‌ها و معابر این شهر، عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت علیهم السلام و سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان دادند.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی