حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


امام جمعه صومعه ضمن اشاره به  آیات و روایات و آموزه های دین اسلام مبنی بر  تذکرات فراوان دین اسلام در رابطه با رفع مشکلات مردم گفت: از پیامبر خدا نقل شده هرکس اداره بخشی از امور مسلمانان را برعهده بگیرد و رفتارش خوب باشد خدا برای او در دلهای مردم محبت ایجاد میکند و مردم با او به احترام برخود میکنند.

صدیقی افزود: در روایتی نقل شده که محبوب ترین افراد نزد پروردگار کسانی هستند که در رفع مشکلات مردم ساعی ترند.

وی در ادامه گفت: از نزدیکان آیت الله بروجردی نقل شده که شبی ایشان در خواب وارد محوطه ایی شدند و که حضرت محمد(ص) همراه با علمای بزرگ اسلام در آنجا نشسته بودند، آیت الله بروجردی نیز در گوشه ایی مینشیند و کنجکاوانه به جلو مجلس و نزدیک پیامبر نگاه میکند تا ببیند چه کسی به آن حضرت نزدیک تر است که متوجه وجود سید مهدی طباطبایی در نزدیکی پیامبر میشود.

در عالم خواب در جستجوی جوابی برای این نزدیکی بود چرا که چه از لحاظ علمی و چه از لحاظ اعتقادی کسانی بالاتر از سید مهدی طباطبایی در آن مجلس حضور داشتند، در این افکار بود که پیامبر آیت الله بروجردی را صدا کرده و جواب سوالش را اینگونه میدهد که سید مهدی در رفع و رجوع مشکلات مردم ساعی تر از دیگران است.

صدیقی با اشاره به روایات بالا گفت:  اگر مسئولیتی را در قبول کرده ایم نباید مدارات الناس و برخورد خوب با مردم را فراموش کنیم،گاها پیش می آید که علاوه بر برطرف نکردن مشکل مردم با آنها بد اخلاقی هم میشود که باعث رنجش مردم نسبت به آن مسئول و بدبین شدن نسبت به انقلاب و نظام نیز خواهد شد.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به نماز جمعه گذشته رشت با امامت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: آیت الله قربانی همیشه با نظرات صاحب و راه گشای خود که حقاو انصافا از روی دلسوزی و برای رفع مشکلات مردم است حرف هایشان را بیان میکنند.

وی افزود: در نماز جمعه گذشته رشت آیت الله قربانی تذکراتی خوب به مسئولان استان داشتند که نباید خدایی نکرده مورد بی توجه ای قرار بگیرد.

صدقی  با اشاره به تذکر آیت الله قربانی در رابطه با فتنه گران گفت:  نباید فتنه گران در استان گیلان که با ۸ هزار شهید یکی از استان های شهید پرور کشور است عرض اندام کنند.

امام جمعه صومعه سرا افزود: فتنه گران امتحان خود را پس داده اند و مسئولان نباید بگذارند این فتنه گران از ترییبون های این نظام  که با خون شهدا تا به این مکان رسیده استفاده و به اهداف پلید خود دست یابند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی