حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: به یاد دختر سه ساله امام حسین علیه‌السلام ، همایش سه‌ساله‌های حسینی در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مراسم به همت ستاد اقامه نماز جمعه، بخش خواهران هیئت رزمندگان، سه‌شنبه 26 آبان در مصلی این شهرستان برگزار می‌گردد.

 

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: در این مراسم دختران دو تا سه ساله به همراه مادرانشان با حضور در مصلی شهرستان و با چادر، همنوا با دختر سه ساله امام حسین علیه‌السلام اشک ماتم ریخته و عزاداری می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه کودکان باید از این سنین با مسائل مذهبی و فرهنگی آشنا شوند، تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی قطعا در رشد فکری  و فرهنگی کودکان جامعه تاثیر بسزایی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنا کردن کودکان با محیط‌های مذهبی و هیئت‌های عزاداری، آگاهی و شناخت مادران و فرزندان پیرامون نقش حضرت رقیه سلام‌الله علیها در واقعه کربلا و تاثیر مادران در تربیت فرزندان است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: این همایش ساعت 9صبح سه‌شنبه آغاز و حضور مادران و دختران این شهرستان زینت بخش این محفل معنوی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌های فرهنگی امری ضروری و لازم و لبیک به ندای رهبری است، افزود: با توجه به هجمه‌هایی که از سوی دشمنان ایران وارد می‌شود با برگزاری چنین مراسماتی می‌توان با یک کار فرهنگی نقشه‌های آنان را نقش برآب کرد.

 

وی با بیان اینکه مادران تاثیرگذارترین افراد بر روی فرزندان هستند، گفت: آنها می‌توانند در جنگ نرم دشمن که دختران و پسران ایرانی و انقلابی را مدنظر قرار داده‌اند، تاثیر گذار باشند.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی