حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: اربعین حسینی بزرگداشت چهلمین روز از شهادت امام حسین علیه السلام است.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین خون تازه‌ای در رگ هر شیعه به راه می‌اندازد، افزود: به همین مناسبت بقعه سیدابراهیم گوراب‌زرمیخ میزبان سوگواران امام حسین علیه‌السلام در روز اربعین است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: با عنایت به تاکید ائمه علیه‌السلام در روایات مأثوره، مبنی بر اهمیت زیارت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در روز اربعین و اختصاص یکی از علامات مومن به قرائت زیارت اربعین، در بقاع متبرکه صومعه‌سرا و به صورت شاخص در بقعه سیدابراهیم گوراب زرمیخ زیارت مخصوص امام حسین علیه‌السلام قرائت می‌شود.

 

خادم‌شریف تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخصه‌های این برنامه، دعوت از علما، خطبا، سخنرانان شاخص و برجسته و مداحان ولایی است تا از آثار و برکات زیارت اربعین حسینی علیه السلام نسبت به تنویر اذهان عموم مردم به عمل آورند.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم روز اربعین همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح در بقعه متبرکه سیدابراهیم گوراب زرمیخ با قرائت زیارت پر فیض اربعین و زیارت عاشورا، قرائت و نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود.

 

اجتماع عظیم منشور عزت در صومعه‌سرا برگزار شد

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه همایش منشور عزت در صومعه‌سرا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به همزمانی ورود کاروان اهل بیت علیهم السلام به شهرشام، در اول ماه صفر و خطبه خوانی امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی‌امیه در کاخ یزید اجتماع عظیم منشور عزت در بقاع شاخص این شهرستان برگزار شد.

 

خادم‌شریف افزود: با توجه به اینکه اول ماه صفر با روز جمعه و نماز جمعه تلاقی شد همایش مذکور به دلیل ارتقای سطح کیفی و کمی به روز پنج شنبه عصر موکول شده بود.

 

وی گفت: در ادامه این همایش «شعار لبیک یا حسین علیه السلام» و «شعار لبیک یا زینب سلام‌الله‌علیها» در آستان مقدس صومعه‌سرا طنین‌انداز شد.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی