حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن صفوی، امام جمعه فومن در هشتمین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان صومعه‌سرا که در نمازخانه اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا به تاسی از امام حسین(ع) برای احیای دین اسلام و دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کردند، گفت: شهدا مسیر را آگاهانه انتخاب کردند و جایگاهشان نیز نزد خداوند با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.

وی شهید و شهادت را لباس مقدسی بر قامت عابدین زمان دانست و افزود: آنان که طرف معامله‌شان خداست، در سه مدرک تورات، انجیل و قرآن وعده داده که به شهدا وفادار است.

حجت‌الاسلام صفوی با بیان اینکه خط سیر شهادت پیروزی حق علیه باطل است، خاطرنشان کرد: تصور ما از خط سیر شهادت برخاسته از قرآن است، شهادت تجارتی با سود است که خریدار آن خداست.

وی متذکر شد: امنیت و عزت کشور مرهون خون پاک و مطهر شهدا است و باید برای حفظ آن ادامه‌دهنده راه و سیره شهدا باشیم.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه شهید و شهادت را باید از منطق و زبان شهیدان شناخت، ابراز کرد: حماسه‌آفرینی و رشادت‌های شهدا باید به طرق مختلف بازگو شود، شهدا همواره زنده و ناظر بر اعمال و رفتارهای ما می‌باشند و باید جوانان را با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.

امام جمعه شهرستان فومن در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از کربلا و واقعه عاشورا است، اظهار کرد: خانواده شهدا ولی‌نعمتان جامعه هستند و احترام و تکریم آنان وظیفه همگان است.

فریدون کاظمی، سیروس کوچکی‌نژاد، اردشیر کوچکی‌نژاد، حسن مهمان‌دوست، هادی نعمتی، کیومرث قربانی، علی‌نقی فقیری، اکبر عاطفی، عظیم صدیقی، عبدالرحمن رضایی، شیروان حسن‌زاده، فرهاد خداپرست، نادر خیرخواه، احمد رجبی، جمشید پرورش و حامد بقائی از شهدای والامقام فرهنگی شهرستان صومعه‌سرا می‌باشند.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی