حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام و المسلمین منوچهر احمدی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان با بیان اینکه امروز تمام دنیا علیه شیعه و مسلمان بسیج شده‌اند، اظهار کرد: اربعین می‌تواند نقطه عطفی در کارهای فرهنگی و  در ارتباط با اهل بیت(ع) باشد.

وی اربعین حسینی را یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌‌ای مذهبی دانست و افزود: اربعین حسینی در شرایط امروز می‌تواند زمینه‌ساز از بین بردن جهالت و گمراهی باشد، تجمع عظیم اربعین بیانگر قدرت و اتحاد مسلمانان و به خصوص قدرت شیعه در جهان است که پس از گذشت بیش از هزار سال هنوز مردم پیرو آرمان‌های حضرت اباعبدلله(ع) هستند.

حجت‌‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه زنده نگه داشتن اربعین سبب بصیرت و بیداری مسلمانان می‌شود، گفت: برنامه‌های مختلفی همزمان با اربعین حسینی در سطح شهرستان صومعه سرا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار روحانیون در جهت ترویج فرهنگ دینی تصریح کرد: در این ایام 50 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف مساجد شهرستان اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه سرا در پایان پیاده روی حرم تا حرم از مسجد جعفری تا مزار  شهدای گمنام شهرستان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، اجرای نمایش تعزیه خوانی، مراسم سینه زنی، مداحی و سخنرانی در مساجد را از جمله‌ برنامه‌های این ایام برشمرد و بیان کرد: در صبح روز اربعین تجمع بزرگی همراه با پذیرایی در بخش گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار می‌شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی