حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا امروز(25آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ازدواج یک امر مهم و ضروری در دین مقدس اسلام و یکی از مهمترین مراحل تکامل انسان است.

 

وی با بیان اینکه ازدواج بعد از متولد شدن مهمترین واقعه انسان محسوب می‌شود، افزود: اسلام با درنظر گرفتن نیازهای واقعی و طبیعی انسان از یک سو و با عنایت به مسائل فرد و اجتماع از طرف دیگر ازدواج را به عنوان بهترین راه و مناسب‌ترین شیوه رشد و تکامل انسان برگزیده است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا گفت: در اهمیت ازدواج پیامبر صلی‌الله علیه و آله و سلم فرموده‌اند: «کسی که ازدواج کند نیمی از دین خود را حفظ کرده است».

 

محمدی با بیان اینکه حوزه کوثر بسیج خواهران طرحی را به عنوان پیوند آسمانی از ابتدای سال 94 تا پایان امسال در دستور  کار خود انجام داده است، تصریح کرد: هدف از این طرح کمک به امر خیر و خداپسندانه ازدواج جوانان نیازمند و تامین جهیزیه برای شروع زندگی مشترک و آبرومند آنها است.

 

وی خاطرنشان کرد: حوزه کوثر با مشارکت خیرین شهرستان صومعه‌سرا و کمک‌های مردمی که از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران جمع‌آوری شده توانسته تا کنون بالغ بر 20 جهیزیه که هر کدام به مبلغ 30 میلیون ریال است را به نوعروسان بسیجی اهدا نماید.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه از خیرینی که تا کنون در این امر خداپسندانه همکاری کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌شود، اظهار کرد: از خیرینی که تمایل دارند با حوزه مقاومت بسیج کوثر در این امر مشارکت کنند دعوت می‌کنیم تا بتوانیم نوعروسان دیگر را از این نوع خدمات بهره مند کنیم.

 

محمدی با بیان اینکه در این راستا امروز پنج فقره جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت بسیجی اهدا شد، افزود: جهیزیه شامل اجاق گاز ، فرش و تلویزیون ال سی دی است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی