حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


بهزاد روانپاک، مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا امروز (30آذر) در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: امسال در بحث اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه صومعه سرا بالغ بر 2 میلیارد تومان بودجه به خود اختصاص داده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون به 68نفر تسهیلات اقتصاد مقاومتی اهدا شده است، افزود: این تعداد افراد شغل هایی مانند پرورش قارچ، پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی، پرورش اردک و ماکیان و... را در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد کرده‌اند.

 

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا با بیان اینکه تا کنون برای بالغ بر 110نفر توسط تسهیلات اقتصاد مقاومتی که این68نفر دریافت کرده اند اشتغالزایی مستقیم شده است، گفت: همچنین برای یکصد نفر اشتغالزایی غیر مستقیم صورت گرفته است.

 

روانپاک تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بنابر دستور مقام معظم رهبری و نهادینه کردن سیاست اقتصاد مقاومتی برای نمایش محصولات آن، بر پا شده است.

 

روانپاک با بیان اینکه این نمایشگاه زنجیره اقتصاد مقاومتی را تکمیل می‌کند، تصریح کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی استعداد یابی، آموزش قشر در سطح روستاها و اعطای گواهینامه و تسهیلات اقتصاد مقاومتی وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه به فعالان اقتصاد مقاومتی تسهیلات اعطا شد، برای فروش محصولاتشان یک نمایشگاهی برپا می شود تا آنها به راحتی بتوانند محصولات خود را بدون واسطه به فروش برسانند.

 

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا با بیان اینکه سالی یکبار نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برپا می شود، اظهار کرد: دیگر پروژه های بسیج سازندگی در سال94 احداث مسکن محروم است که 2واحد مسکن تا کنون به بهره برداری رسیده و یک واحد مسکونی دهه فجر افتتاح می شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی