حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن حماسه ماندگار 9 دی، نشست روشنگری در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برای ماندگاری حماسه 9 دی برگزاری نشستها و سخنرانیها مختلف ضروری است، افزود: یکی از آثار مثبت این نشستهای روشنگری در خصوص حماسه 9 دی و اهداف دشمنان است.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه 9 دی 88 روز بصیرت ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران اسلامی بود، گفت: این حماسه نشان داد که بصیرت مربوط به خواص نیست و عامه مردم نسبت به خواص از بصیرت بیشتری برخوردار بودند.

 

محمدی خاطرنشان کرد:حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

وی با بیان اینکه مردم در 9 دی ولایتمداری خود را ثابت کردند و به میدان آمدند، تصریح کرد: باید با برگزاری نشست‌های روشنگری حماسه 9 دی، بر بصیرت بسیجیان افزوده گردد.

 

فرمانده بسیج خوارهان حوزه کوثر صومعه‌سرا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره 9 دی، اظهار کرد: این روز، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که حجت را بر همگان تمام کرد و نماد بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود، مردم بصیری که با حضوری حماسی طومار فتنه و فتنه گر را درهم پیچیدند.




http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی