حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار کرد: دو عنصر حضور مردم و ایمان دینیشان برجسته ترین ویژگی حماسه 9 دی است.

 

وی با بیان اینکه حضور انقلابی مردم در حماسه 9 دی، نفس فتنه و فتنه گران را در سینه حبس کرد، افزود: در این روز که روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود، حرمت شکنان مجموعه‌ای ناهمگون با باورها و اعتقادات با هدف مقابله با نظام اسلامی به صحنه آمده بودند.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: ویژگی 9 دی خلق حماسه دیگری در تاریخ ملت بزرگ ایران اسلامی بود و ملت همیشه در صحنه ما با تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت و آگاهی دشمنان را مأیوس کردند.

 

حجت‌الاسلام صدیق، هدف اصلی فتنه گران را براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در فتنه 88 به دنبال انزوا کشیدن ملت ایران و خارج کردن نیروهای انقلابی از صحنه بود.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی مربوط به یک قشر و یا گروه خاصی نیست، خاطرنشان کرد: در این روز همه وارد صحنه شدند و از فتنه گران برائت جستند که بعد از این حماسه بساط فتنه گران جمع شد.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در این راستا به حماسه 9 دی، یوم‌الله گفته می‌شود، اظهار کرد: مردم وقتی دیدند مقامات آمریکایی و اسرائیلی و غربی‌ها به صراحت در مسائل داخلی ما دخالت می‌کنند حساس شدند و زمینه شکل‌گیری حماسه 9 دی فراهم شد.

 

حجت‌الاسلام صدیق افزود: دشمنان و به ویژه آمریکا فهمیدند در نظامی که پشتوانه قوی به نام مردم با ایمان دارد و مردم وفادار به نظام و ولایت هستند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

 

وی با بیان اینکه پیام حماسه 9 دی این بود که ای رهبرم ما همیشه با شما هستیم و هر چه امر کنی اطاعت خواهیم کرد، گفت: مردم در این حماسه به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند که همچنان پشت سر ولایت فقیه ایستاده‌اند.

 

مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: مردم ولایتمدار ما مانند همیشه تاریخ، به دشمنان نشان دادند که فکر براندازی نظام را باید از سرشان بیرون کنند ، چر که انقلاب اسلامی فدائیان قوی دارد که با یک اشاره مقام معظم رهبری برای اسلام و نظام اسلامی جان خود را فدا می‌کنند همان‌گونه که در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و آنها را زمین‌گیر کردند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی