حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


17 ربیع‌الاول میلاد با سعادت حضرت سید الانبیاء محمد مصطفى (صلی‌الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه‌السلام) است.

 

حضرت محمد(صلی‌الله علیه وآله وسلم)، آخرین پیامبر الهى در 17 ربیع الاوّل از پدرى به نام "عبدالله بن عبدالمطلب" و مادرى به نام " آمنه بنت وهب" دیده به جهان گشود و با انوار رخسار و جمال منوّرش، جهان تیره و تاریک، به ویژه عربستان را روشن گردانید.

 

همزمان با شب و روز میلاد پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و امام صادق(علیه‌السلام) آیین‌های جشن میلاد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان محلی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

 

 خیابان‌های این شهرستان در شب میلاد دو قطب عالم چراغانی و نورانی بود و ارادتمندان به رسول مهربانی و صادق آل محمد(صلی‌الله علیه و آله وسلم) در هوای سرد زمستانی شیرینی و شکلات پخش می‌کردند.

 

کانون‌های مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان در شب میلاد سراسر نور پیامبر عطوفت و رأفت و رحمت و میلاد بنیان‌گذار مذهب تشیع امام جعفر صادق(عیله‌السلام) مملو از حضور دوستان و محبان خاندان عصمت و طهارت بود.

 

عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا با تبریک میلاد حضرت محمد(صلی‌الله علیه وآله) و امام جعفرصادق(علیه‌السلام) به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: دین اسلام کامل ترین دین الهی و خلقت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) بهترین هدیه و رحمت برای بشریت است.

 

وی با بیان اینکه مسلمانان باید هوشیار باشند و وحدت کلمه را با قلوب پاک و خالص و با جان و دل حفظ کنند، افزود: نبود وحدت در جوامع اسلامی باعث ایجاد تفرقه میان مسلمانان شده و آسیب‌های زیادی را متوجه دین اسلام می کند.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا گفت: برپایی جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(صلی‌الله علیه و آله وسلم) در نقاط مختلف شهرستان و به ویژه سطح بقاع متبرکه، قرائت زیارت حضرت محمد(ص) و برپایی نمایشگاه فرهنگی از جمله برنامه‌های اوقاف بود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی